וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תחכה בגלל הניצחון של ז'לגיריס, אולימפיאקוס התאוששה

הצהובים לא יוכלו להבטיח עלייה לפלייאוף בחמישי, כי הליטאים גברו 70:79 על מונאקו. המוליכה פירקה 55:81 את וילרבאן בקרב קצוות. ריאל מדריד נותרה צמודה אליה

תקציר: פנרבחצ'ה - טופאש בורסה 94:89/ספורט1

המחזור ה-31 והשבוע העמוס ביורוליג נמשכו הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים, כאשר המרכזי שבהם נגמר בניצחון חלק של ריאל מדריד על פנרבחצ'ה בקרב צמרת. ז'לגיריס שמרה על סיכוי להעפיל לפלייאוף בזכות ניצחון ביתי על מונאקו, הכוכב האדום בלגרד גברה על ולנסיה והמוליכה אולימפיאקוס פירקה את וילרבאן בקרב קצוות.

דז'נאן מוסה, ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
ניצחון קליל לריאל מדריד. דז'נאן מוסה/GettyImages, Sonia Canada

ריאל מדריד - פנרבחצ'ה 75:90

הבלאנקוס לא התקשו בדרך לניצחון שלישי ברציפות שמשאיר אותם במאזן שווה לאולימפיאקוס, בעוד הקבוצה מאיסטנבול שחסרה פעם נוספת את סקוטי ווילבקין ספגה הפסד שלישי בארבעה משחקים ועוד עלולה לאבד את המקום החמישי למכבי תל אביב, כששתיהן עם 18 ניצחונות ו-13 הפסדים אחרי הערב ולטורקים מחכה מחרתיים משחק חוץ מול באסקוניה שנלחמת על הכרטיס לפלייאוף. דז'נאן מוסה קלע 16 נקודות לזכות ריאל מדריד הערב, ונסן פוארייה ואדם האנגה תרמו 11 כל אחד. מנגד בלט נייג'ל הייז-דייויס עם 17 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מייק ג'יימס, שחקן מונאקו. Roberto Finizio, GettyImages
מייק ג'יימס חזר, אך מונאקו הפסידה/GettyImages, Roberto Finizio

ז'לגיריס קובנה - מונאקו 70:79

הליטאים עלו ליתרון כחמש דקות אחרי פתיחת המשחק ולא פיגרו יותר עד לסיומו, מה שהשאיר אותם במרחק של שני משחקים ממכבי תל אביב שאותה יארחו ביום חמישי הבא, ומנע מהצהובים את האפשרות להבטיח את הכרטיס לרבע הגמר גם אם ינצחו את מילאנו מחר. מונאקו, שקיבלה את מייק ג'יימס בחזרה לאחר שהשעתה אותו למספר משחקים, רשמה הפסד שני רצוף בכל המסגרות ושמטה רצף של חמישה ניצחונות ביורוליג, מה שפתח פער של משחק אחד בינה לבין ברצלונה השלישית. איגנס בראזדייקיס הוביל את קלעי ז'לגיריס עם 22 נקודות ו-4 מ-5 לשלוש, לאורינס בירוטיס וארנאס בוטקביצ'יוס הוסיפו 10 כל אחד. ג'ורדן לויד ודונאטס מוטיונאס הליטאי בלטו בשורות האורחת עם 13 נקודות כל אחד.

שאקיל מקיסיק, אולימפיאקוס. Roberto Finizio, GettyImages
אולימפיאקוס הוציאה עצבים על וילרבאן. מקיסיק/GettyImages, Roberto Finizio

אולימפיאקוס - וילרבאן 55:81

אחרי המהלומה הלא אופיינית שספגה במחזור הקודם, בדמות הפסד ב-15 הפרש אצל פרטיזן בלגרד, נועלת הטבלה הייתה יריבה בהזמנה למוליכת היורוליג שניצלה את קרב הקצוות כדי להוציא עצבים ולחזור לפרק בדרך לניצחון בית שביעי ברציפות במסגרת האירופית. כבר ברבע הראשון טיפס ההפרש לדו-ספרתיף, ומשם נותר לשחקנים של יורגוס ברצוקאס רק לשייט עד הבאזר האחרון. שאקיל מקיסיק ותומאס ווקאפ עמדו בראש רשימת קלעים מאוזנת עם 11 נקודות כל אחד, כאשר האחרון הוסיף 7 אסיסטים. אקס הפועל ירושלים רטין אובסוהאן הוביל את וילרבאן עם 12 נקודות, ואלוף אירופה לשעבר עם מכבי תל אביב, אלכס טיוס, הוסיף 10 ו-6 ריבאונדים.

פקונדו קמפאסו, הכוכב האדום בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
ניצחון מוחץ לכוכב האדום. קמפאסו/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

הכוכב האדום בלגרד - ולנסיה 73:92

הקבוצה הספרדית עוד הייתה יכולה לשמור על סיכוי סביר להעפיל לרבע הגמר אם הייתה מנצחת הערב, אבל מסתמן שגם היא וגם החבורה של דושקו איבנוביץ' יצפו בפלייאוף מהבית. במשך שלושה רבעים הצליחה ולנסיה להישאר צמודה לכוכב האדום, אבל ב-10 הדקות האחרונות המארחת לחצה על הגז בדרך לניצחון מוחץ. פיליפ פטרושב כיכב אצל הסרבים עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים, פקונדו קמפאסו קלע 15 וחילק 7 אסיסטים. ג'ונה ראדבו סיים עם 14 נקודות בצד השני.

משחקי יום חמישי

אנאדולו אפס - וירטוס בולוניה
מכבי תל אביב - אולימפיה מילאנו
ברצלונה - אלבה ברלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully