וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאיחוד? טוכל מעוניין להנחית את מאונט בבאיירן מינכן

הגרמני שאימן את הקשר בצ'לסי רוצה להחתים בקיץ את האנגלי המאוכזב שעשוי לא להאריך חוזה אצל הבלוז. צפוי להתחרות עליו מול ליברפול ומנצ'סטר יונייטד

תקציר ה-2:2 הדרמטי של צ'לסי מול אברטון/ספורט1

תומאס טוכל העביר היום (שלישי) את האימון הראשון שלו בתור מאמנה החדש של באיירן מינכן, לאחר שאלופת גרמניה פיטרה בשבוע שעבר את יוליאן נאגלסמן ומינתה את אקס צ'לסי, פריז סן ז'רמן ובורוסיה דורטמונד. לאחר שהמאמן הגרמני הביע עניין באנתוני בארי, מהצוות המקצועי של הבלוז, במהלך שהרגיז את המועדון לשעבר. כעת, טוכל מעוניין לבצע מחטף נוסף בדמותו של שחקן אקדמיית המועדון.

מייסון מאונט, אשר מבוקש בעיקר בקבוצות הפרמיירליג לאחר שהביע את אכזבתו מהחתמת שחקנים רבים על עמדתו, דחה מספר הצעות להארכת חוזה בצ'לסי, ולאחר שליברפול ומנצ'סטר יונייטד התעניינו בקשר האנגלי, גם הבווארים הצטרפו למירוץ.

עוד בכדורגל עולמי

מאמן צ'לסי תומאס טוכל לצד שחקן הקבוצה מייסון מאונט. רויטרס
יתאחדו בגרמניה? טוכל ומאונט בצ'לסי/רויטרס

תחת טוכל, מאונט היה לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה עם דקות משחק רבות וזכייה בליגת האלופות, הסופר קאפ האירופי וגביע העולם למועדונים. מאז עזיבתו של המאמן הגרמני את הסטמפורד ברידג', מעמדו של הקשר ההתקפי התערער וכך גם היכולת שלו על הדשא עם מספרים פחות מרשימים של 3 שערים ו-2 בישולים בלבד בפרמיירליג העונה.

לפי דיווחים באנגליה, הבווארים מוכנים להציע למאונט חוזה בגובה של 300 אלף ליש"ט, זאת לאחר שהאנגלי סירב להצעה של הבלוז על הארכה תמורת 200 אלף ליש"ט, אך צפוי להם מאבק עיקש, בעיקר מול ליברפול ויורגן קלופ שמוכנים להילחם על הקשר המוכשר ולהציע 50 מיליון ליש"ט לצ'לסי על העברתו בקיץ הקרוב.

מייסון מאונט, קשר צ'לסי. רויטרס
מאוכזב בצ'לסי, לאן יגיע בקיץ? מאונט/רויטרס

בשבת (19:30, ספורט1) צ'לסי של מאונט תפגוש את אסטון וילה, בעוד תומאס טוכל יערוך בכורה על הקווים בבאיירן מינכן מול האקסית, בורוסיה דורטמונד (19:30, ספורט2) במשחק העונה של הליגה הגרמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully