וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי מאוכזבת מטוכל: "פנה לאנשי צוות מהמועדון להצטרף אליו"

אקס הבלוז שחתם כמאמן באיירן מינכן במקום נאגלסמן הצהיר כי הוא מעוניין באנתוני בארי, חלק מהסגל המקצועי של הלונדונים שעבד תחתיו, והכעיס את קבוצתו לשעבר. המאמן הגרמני מעוניין גם להחתים שחקנים מהאקסית בקיץ

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.3/ספורט1

תומאס טוכל הוצג כמאמנה החדש של באיירן מינכן, לאחר שזו פיטרה את יוליאן נאגלסמן אחרי שנה וחצי על הקווים באליאנץ ארנה. המאמן הגרמני הנכנס היה מקושר לריאל מדריד וטוטנהאם, אך בסופו של דבר ההצעה מהבווארים ברגע האחרון פיתתה את אקס צ'לסי שפוטר בתחילת העונה מהבלוז, וכעת מעוניין לקחת מהם יחד איתו לגרמניה גם חלק מהצוות המקצועי.

עוד על חתימתו של טוכל בבאיירן מינכן

חסן סליהמידז'יץ', תומאס טוכל, אוליבר קאן באיירן מינכן. רויטרס
רוצה לבנות צוות מקצועי רחב בבאיירן מינכן. טוכל לצד קאן וסליהמידז'יץ'/רויטרס

במסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן באיירן מינכן, טוכל הסביר שהצוות המקצועי שלו לא היה מוכן להצטרף כל כך יחד איתו לבאיירן וכי הוא מקווה להשלים אותו יחד עם אנשי צוות נוספים: "אנחנו מקווים להוסיף לכאן את אנתוני בארי, שכרגע הוא חלק מהצוות המקצועי בצ'לסי". בארי (36) הגיע לבלוז יחד עם פרנק למפארד כשזה חתם כמאמן הקבוצה האנגלית, וכעת מדווחים ב'טלגרף' הבריטי, שטוכל יעשה הכל על מנת להתאחד איתו מחדש בגרמניה.

בצ'לסי התאכזבו מההתבטאות של טוכל והרצון שלו "לגנוב" אנשי צוות יחד איתו אל המועדון הבווארי, במה שלטענתם היתה הצהרה בוטה של המאמן הגרמני ולא עניינית, בהתחשב שבאיירן טרם פנתה עם הצעה כספית למועדון הלונדוני. בנוסף, בסביבתו של טוכל מדווחים כי אקס צ'לסי מעוניין לצרף בקיץ שחקנים מהסגל העמוס של קבוצתו לשעבר.

בעניין אחר, בבלוז עוקבים בדאגה אחרי קאי האברץ ששוחרר מסגל נבחרת גרמניה ושב ללונדון בעקבות מחלה והוא נמצא בספק למחזור הקרוב מול אסטון וילה (שבת, 19:30, ספורט1).

תומאס טוכל מאמן צ'לסי חוגג. רויטרס
יביא איתו "שחקני חיזוק" מצ'לסי? טוכל בימיו בלונדון/רויטרס

משחק הבכורה של תומאס טוכל על הקווים של באיירן יהיה בשבת (19:30, ספורט2) מול האקסית - בורוסיה דורטמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully