וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירלו: "איך אפשר להגיד שאנצ'לוטי עדיף על ליפי, קונטה או אלגרי?"

מאמן פתיח קארגומרוק סיפק ציטוטים מעניינים על מאמן ריאל מדריד ועל קאמבק אפשרי ליובנטוס: "אם יפנו, אהיה חייב להקשיב"

תקציר: אודינזה - מילאן 1:3/ספורט1

קרלו אנצ'לוטי אמנם זכה בשלל תארים ונחשב על פי רוב לאחד המאמנים הטובים בתולדות הכדורגל האיטלקי, אולם לפי אנדראה פירלו, ששיחק תחת במילאן, הוא לא צריך להיות בראש הרשימה הזו - גם לא בעידן המודרני.

"עבדתי עם הטובים ביותר, למדתי מכולם", אמר היום (שלישי) ל"גאזטה דלו ספורט". "אנצ'לוטי זכה ביותר תארים בזכות יחסי האנוש שלו, אבל איך אפשר לשים אותו לפני מרצ'לו ליפי, אנטוניו קונטה או מסימיליאנו אלגרי?" לטענתו, יש מאמן אחד מעל כולם, וזהו פפ גווארדיולה: "פפ ייחודי, הוא תמיד אמר לחדש. עם זאת, הכדורגל נעשה יותר פיזי, ותמיד צריך להישאר מעודכנים".

פירלו, המאמן כיום את פתיח קארגומרוק, הודה שאם יובנטוס תתקשר ותציע לו קדנציה נוספת, הוא לא יסרב. "כבר דיברו איתי פה על חידוש חוזה, אבל אם קבוצה כמו יובנטוס פונה, אתה חייב להקשיב", אמר. "אני עדיין בקשר עם הנהלת הקבוצה ועם הנשיא. יש הרבה הערכה הדדית שם. הליגה האיטלקית היא הבית שלי".

קרלו אנצ'לוטי עם אנדראה פירלו ב-2007. Johannes Simon/Bongarts, GettyImages
פירלו ואנצ'לוטי בימים טובים יותר/GettyImages, Johannes Simon/Bongarts

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

קשר העבר הוסיף והחמיא ללוצ'יאנו ספאלטי על עבודתו בנאפולי: "הם פשוט מדהימים, הסגנון שלנו יוצא דופן, הם גורמים להכל להיראות קל. כל הכבוד לספאלטי, אבל גם להנהלה שבנתה סגל חדש. כך גם קבוצות אחרות צריכות לנהוג - לתת יותר קרדיט לשחקנים צעירים ולאיטלקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully