וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עומד מאחורי "ההמנון הגרוע בכל הזמנים"? הזמרת הכעוסה מסבירה

עודכן לאחרונה: 24.3.2023 / 21:02

אלינורה, אמריקאית-איטלקיה בת 28, קיבלה את הכבוד והיתה אמורה לשיר את ההמנון הבריטי לפני המשחק מול איטליה - אך הכל השתבש: "זו לא אשמתי, היו בעיות סאונד. שילמתי מכיסי 3,000 יורו כדי להגיע. אני כל כך כועסת"

תקציר: איטליה - אנגליה 2:1/ספורט1

המפגש בין נבחרות אנגליה ואיטליה הבטיח הרבה וגם קיים אמש (חמישי), כשנבחרת שלושת האריות פתחה את קמפיין המוקדמות עם 1:2 על האזורי, בשחזור של גמר היורו. אך מתברר כי אחד הרגעים הדרמטיים ביותר במשחק נערך דווקא לפני שריקת הפתיחה - עם ההמנון הבריטי.

מי שקיבלה את הכבוד וניגשה על המיקרופון באצטדיון בנאפולי היתה אלינורה, זמרת אמריקאית-איטלקיה, שעשתה עבודה - ובכן, לא פחות מאומללה. ברשת כבר הכתירו את הביצוע הזה כגרוע בכל הזמנים, מה שאילץ את אלינורה להוציא הודעת התנצלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"אני כל כך כועסת", אמרה הזמרת בת ה-28. "רציתי שזה יהיה מושלם, אבל זו לא אשמתי. אני רוצה להתנצל בפני כל אוהדי אנגליה באצטדיון ואלה שצפו במשחק בטלוויזיה. אני נחרדת על מה שקרה ורוצה שאנשים יידעו שלא התכוונתי לזלזל. זה היה כבוד עצום עבורי כשביקשו ממני לשיר את ההמנון, כל כך התרגשתי. מעולם לא שרתי משהו כזה לפני כן. אני בדרך כלל זמרת פופ".

אז מה השתבש? לטענתה, "היו בעיות סאונד באצטדיון. עשיתי חזרות, אבל במשחק עצמו, היתה לי בעיה עם האוזניה. המוסיקה באוזן שלי החלה, ואז הפסיקה, ואז החלה שוב, ושמעתי אותה פעמיים. זה הוציא אותי מהקצב והיה לי קשה לחזור. ניסיתי לפתור את הבעיה, אבל לא יכולתי לעשות כלום. אני כל כך כועסת".

אלינורה הוסיפה ואמרה: "זה ממש מרגיז, האוהדים צודקים בכעס שלהם, גם אני כועסת, אבל זה לא היה בידיים שלי. רציתי לעשות כל שביכולתי כדי לגרום לאנגליה להיות גאה. במקום זאת, חלה טעות. כל הסיפור הזה עלה לי 3,000 יורו, הייתי צריכה לטוס מארצות הברית, אני מימנתי את זה בעצמי. אני מתכננת לשיר את ההמנון באולפן הקלטות ואז לפרסם את הקטע ברשתות החברתיות, ורוצה שוב להתנצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully