וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידני סוויני והקשר בין "החזה הכי יפה בהוליווד" למירוצי מכוניות ו-MMA

24.3.2023 / 0:04

אחרי שהתברר שהיא מתמחה באמונוית לחימה, אחת השחקניות הכי לוהטות באמריקה מגלה שהיא גם חובבת ספורט מוטורי ושיפוץ רכבים: "ידע זה כוח, במיוחד כשאת נהגת"

סידני סוויני באימוני אומנויות לחימה/אינסטגרם, sydney_sweeney

כוכבת הסדרה "אופוריה" ו"הלוטוס הלבן" סידני סוויני הפכה לשחקנית מבוקשת בשנים האחרונות, עם לא מעט הצלחות. אחרי שהייתה מועמדת לפרסי אמי, היא גם משתתפת בשורה ארוכה של קמפיינים פרסומיים כדוגמנית.

וככל שהיא מתפרסמת, כך מתגלים עליה עוד ועוד דברים. לאחרונה סוויני הדהימה את מעריציה עם שורה מרשימה של ביצועי אומנויות לחימה, למשל. השחקנית נראית כמו כוכבת הוליוודית טיפוסית, שפורצת בזכות תוכנית הטלוויזיה הפופולרית שלה, המראה החיצוני וכישורי המשחק המרשימים שלה. אבל מתברר שלפני שעברה ללוס אנג'לס, היא הייתה נערה אלמונית מעיירה קטנה בספוקיין, וושינגטון, שהעבירה את זמנה באימוני MMA, אומנויות לחימה מעורבות.

סוויני החלה לעסוק בספורט כשהייתה בת 14, והתחרתה בתחרות הראשונה שלה בגיל 18. מתברר שהיא הייתה קשוחה, ונאבקה מול בחורים חזקים ממנה. "בתחרות הראשונה התמודדתי מול החבר'ה בקטגוריית משקל מעליי, והגעתי למקום הראשון", סיפרה. "החבר'ה האלה כנראה אמרו אחרי שהפסידו, 'אה, לא רצינו לפגוע בה', אבל הם בהחלט ניסו. כולם התקשו מאוד מולי". עוד היא סיפרה שבעבר התאמנה עם אלופת העולם לשעבר רונדה ראוזי. "הייתי מאוד בעניין", סיפרה.

הבעיה היא שקריירת המשחק שלה מפריעה לה לעסוק ב-MMA: אסור לה להתאמן בזמן שהיא עובדת. "למרבה הצער, בחוזים עם הפקות אתה חותם על פיסת נייר קטנה שאומרת שאסור לך לעשות X, Y ו-Z, ואסור לי להתעסק בדברים האלה", היא הסבירה, אבל מאחר שבאותו זמן סוויני לא עבדה על אף פרויקט, היא יכלה לחזור לאהבה הגדולה שלה, ולשתף את הקהל.

עוד בוואלה!

"זה הרגיש כמו גיהנום": מה לעזאזל קורה מאחורי הקלעים של "אופוריה"?

לכתבה המלאה

לפני מספר חודשים השחקנית שיתפה פוסט באינסטגרם ובו סרטון שמציג את כישוריה בזמן האימונים. "כמה התגעגעתי לזה", היא כתבה, בפוסט שזכה לפופולריות גדולה גם בקרב אתרי הספורט הגדולים בארה"ב. לדבריה, "אם הייתי יכולה להיכנס לזירה עם מישהו לבחירתי, הייתי רוצה לעשות את זה עם הבריונים המעצבנים מבית הספר, פשוט להוציא מולם הכל", אמרה. מוד אפאטאו, שמשחקת את אחותה בסדרה, הגיבה לה בשתי מילים על הסרטון הקשוח: "Holy shit".

כעת היא משתתפת גם בפרסומת ל"פורד" וטוענת שזה לא מקרי: השחקנית שהייתה מועמדת לשני פרסי אמי באותה שנה ("אופוריה", הלוטוס הלבן") למעשה גדלה בבית של חובבי מכוניות ושזה עדיין התחביב שלה. "אני עושה בפרסומת מה שאני עושה על בסיס קבוע", היא אומרת, "האוטו שרואים בפרסומת, זה כמו הטנדר שהיה לסבא שלי, F100, עליו למדתי לנהוג, לא הרשו לי לגעת ברכב עם גיר אוטומטי עד גיל מבוגר...

"כל הדודים שלי, בני הדודים שלי, כולם מכונאים, מתעסקים כל היום במכוניות שלהם, אמא שלי היא מעריצה מושבעת של מכוניות ומנועים, וגדלתי על זה, ראיתי את כולם סביבי, במוסך, מתקנים רכבים, מנועים, ידעתי שגם אני רוצה לעשות את זה".

@syds_garage she's finally driveable! sending her off to get reupholstered this weekend :) #bronco ♬ Fake - The Tech Thieves

למעשה, כבר יש לה כמה שנים חשבון טיקטוק שמכונה "המוסך של סיד", שבו היא מתעדת את עצמה עוסקת בתחביב הגדול שלה. "יש לי שפה מיוחדת עם מכוניות", היא אומרת, "אני מבינה את הצליל שלהן, יש קשר אמיתי בין אדם לרכב שלו... ידע זה כוח, ולדעת איך האוטו שלך עובד זה סופר-חשוב, במיוחד כשאת נהגת".

סוויני נהנית להראות את המגוון שלה, מאחר שלטענתה, "יש לי שדיים גדולים, אני בלונדינית, אז מבחינת הרבה אנשים, זה כל מה שיש לי... בסדרה 'אופוריה' אני חושבת שעשיתי עבודה מדהימה, אבל כולם כל הזמן דיברו על סצינות העירום שלי, אמרו לי שיש לי את החזה הכי יפה בהוליווד... היו לי שדיים לפני כל הבנות בכיתה שלי, ותמיד הרגשתי שזה משהו שמגדיר אותי...".

אבל מדובר בבחורה מאוד שקדנית, שעובדת קשה. "גדלנו בבית עני, תמיד הרגשתי שההורים שלי התגרשו כי לא היה לנו כסף, בגלל זה עכשיו אני עובדת כל כך קשה", היא מספרת. ואגב, אפרופו התפקיד שלה ב"אופוריה", סוויני מספרת שהיא בקושי שותה אלכוהול, ולא נוגעת בסמים: "אני בחרדות שאתמכר לזה, במשפחה שלי יש משהו שגורם לנו להגיב אחרת לחומרים האלה, בגלל זה אני שותה אולי פעם בשנה".

  • עוד באותו נושא:
  • אופוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully