וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים ניסו לעצור אלוף באיגרוף תאילנדי. ארבעה מהם אושפזו בבית חולים

23.3.2023 / 7:33

תקרית אלימה במדריד: שוטרים ניסו לעצור חשוד, שתקף אותם בחזרה וגרם להם לפגיעות קשות ואישפוז במחלקת טראומה. כל הפרטים

שערי השבוע, 22.3/ספורט1

בתקשורת הספרדית פורסמה הלילה תקרית חמורה: משטרת מדריד עצרה בשבת שעברה אלוף באיגרוף תאילנדי, אחרי שתקף ארבעה שוטרים בפסאו דה לה קסטלאנה במדריד. העצור, צרפתי במקור, שביקר במדריד במטרה לבקר את אחיו שלומד בבירת ספרד, הוא מתחרה מקצועני באיגרוף תאילנדי ואף זכה באליפויות מקומויות.

במהלך הניסיון לעצור אותו, ארבעה שוטרים נפצעו ונחבלו בפניהם ובכל גופם. ארבעה ימים אחרי התקרית, שניים מהם עדיין מאושפזים במחלקת הטראומה מחשש לנזק. שניים שוחררו ביום שלישי עם חבלות רציניות.

שוטר שנפצע בניסיון לעצור אלוף איגרוף תאילנדי. משטרת מדריד, אתר רשמי
לחלקם פציעות חמורות. אחד השוטרים שנפצע/אתר רשמי, משטרת מדריד

התקרית אירעה בשבת ב-6:00 לפנות בוקר. התייר הצרפתי, שעל פי תיאור המשטרה גבוה וחסון (גובהו 1.90 מטר), יצא ממועדון - ונשכב על המדרכה. שתי ניידות משטר הגיעו למקום על מנת לפנות את האיש. כשאחד השוטרים ניגש אליו על מנת לפנות אותו, התוקף שלח לעברו בעיטה עצומה לחזה, ש"העיפה את השוטר", על פי דו"ח המשטרה. אחרי ששוטר נוסף עלה עליו במטרה להשתלט עליו, החשוד החל לחבוט. שוטר שלישי הצטרף, וחטף מהלומה חזקה לראש. רביעי ניסה לאזוק אותו, וספג מהלומה בגב.

בסופו של דבר, שישה שוטרים הצליחו להשתלט על החשוד, לאזוק אותו ולהרגיע אותו. הוא כמובן עצור בחשד לתקיפת שוטרים, שלא ברור מדוע לא היה עליהם אקדחי טייזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully