וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אשתי תהרוג אותי": כוכב ה-NBA חשף את כללי הסקס הנוקשים בביתו

גארד שיקגו בולס פטריק בברלי העלה את הנושא בעקבות דברי לארסה פיפן: "אני אף פעם לא עושה סקס לילה לפני משחק. רוצה רגליים טריות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.3/ספורט1

גם בגיל 34, גארד שיקגו בולס פטריק בברלי נמצא בכושר מספיק טוב ליותר מ-28 דקות על הפרקט בממוצע למשחק. אמש (רביעי), בפרק האחרון של הפודקאסט שלו, הוא חשף מה הסוד שלו: חיי מין מתונים.

הנושא עלה בעקבות דבריה של לארסה פיפן, האקסית של אגדת הבולס, סקוטי פיפן, שסיפרה לפני מספר ימים כי "במשך 23 שנים קיימנו יחסי מין ארבע פעמים בלילה, כל לילה, גם במשחקי חוץ. מעולם לא היה לי יום חופש".

בהמשך לכך סיפר בברלי: "אני אף פעם לא עושה סקס לילה לפני משחק. אני רוצה שהרגליים שלי יהיו טריות, אתה מבין מה אני אומר?", שאל את רון, שותפו לפודקאסט. שחקן ה-NBA הודה שאשתו מנדאנה לא מתלהבת יותר מדי מהחוק הזה, אבל כבר השלימה איתו. "אשתי תהרוג אותי. זה קשה, כי יש לנו משחק כל יומיים. לא רוצה להיכנס יותר מדי לפרטים".

פטריק בברלי, שיקגו בולס. Quinn Harris, GettyImages
חוק נוקשה. פטריק בברלי/GettyImages, Quinn Harris

לאחרונה עבר בברלי לשחק בעיר הולדתו, שיקגו, כשלוס אנג'לס לייקרס בה פתח את העונה שלחה אותו בטרייד לבולס. לא ברור מתי הכניס הגארד את חוק האנטי-סקס לחייו, אבל עד כה זה הספיק לממוצעי קריירה של 8.6 נקודות, 37.5% לשלוש ו-1.1 חטיפות למשחק ב-27.4 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully