וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של אגדת העבר חושפת: "אבא אנוכי, הוא פשט רגל, גדלתי בבית בלי כסף"

23.3.2023 / 0:21

ג'וזי קנסקו, בתו של כוכב הבייסבול חוסה קנסקו שהרוויח עשרות מיליוני דולרים בקריירה, מתעצבנת כשחושבים שהיא ילדה מפונקת: "כל הכסף של המשפחה נעלם"

שערי השבוע, 22.3/ספורט1

ג'וזי קנסקו, בתו של כוכב הבייסבול חוסה קנסקו, טוענת שהיא ממש לא גדלה עם כפית של זהב בפה כבתו של כוכב מיליונר, ולמעשה אביה פשט רגל, איבד את כל כספו ולא העניק לה עזרה כלכלית.

ג'וזי קנסקו, דוגמנית בת 26 שצעדה על המסלול של המותגים היוקרתיים ויקטוריה סיקרט ומוסקינו, נכנסת חזיתית בכל אלה שטוענים שהיא גדלה כילדה מפונקת בבית עשיר, ואמרה ש"כספי המשפחה נעלמו" כשהיתה בת 6 או 7.

"כולם טוענים שבאתי מבית עם כל הכסף העשיר הזה כי אני 'קונסקו'", כתבה הדוגמנית, "ה'כסף של המשפחה' שלי נעלם כשהייתי בת 7-6 בפשיטת רגל. נאלצתי להתאפק ולהחזיק את עצמי לא רק כדי לשמור על 'שם המשפחה' שלי אלא גם לשלם את החשבונות שלי, כי אף אחד לא שילם את זה חוץ ממני".

חוסה קנסקו - שעל פי הדיווחים הרוויח יותר מ-40 מיליון דולר בקריירה בת 17 שנות ה-MLB שלו - הגיש בקשה לפשיטת רגל ב-2012.

"המשפחה שלי שבורה ואני לא נהנית משום הטבה של משפחה שהייתה עשירה", אמרה ג'וזי, היפהפייה הבלונדינית, שנזכרה שהייתה בחובות במשך "שנים" - ובקושי הרוויחה 100 דולר לשבוע בזמן שהיא גרה בדירות קטנות בניו יורק עמוסות בדוגמניות אחרות. "נמאס לי מהקיטלוג שלי, כשבמציאות זה היה שונה מאוד", אמרה ג'וזי.

"אני אסירת תודה כי בהחלט קיבלתי את הזכות להיוולד בתוך משפחה שהרוויחה את מה שהרוויחה אבל בכבוד, הציפיות הן לא כל מה שנראה מבחוץ".

בינואר 2021 ג'וזי סיפרה שהיא ואביה לא מדברים, לאחר ששחקן הבייסבול לשעבר הקניט את לוגאן פול, שהיה החבר שלה באותה תקופה, בטוויטר, ורצה קרב מולו.

"אין לי מושג אם הוא צוחק", אמרה ג'וזי,, והוסיפה שהיא חסמה את אביה כי הוא "היה כל כך מביך באופן אנוכי... אמרתי לו את זה, והוא ענה: 'אני אדם מבוגר, את לא תגידי לי מה אני יכול להגיד ומה אני לא יכול להגיד'". ג'וזי ופול נפרדו בפברואר 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully