וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "רוצים לעמוד במטרה ולהגיע לפלייאוף"

23.3.2023 / 23:41

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מההופעה של שחקניו בניצחון על וילרבאן שקירב אותם לשלב הבא ביורוליג: "יש עדיין עבודה לעשות, אבל אני לוקח את זה. צריכים להשתפר הגנתית לקראת ההמשך"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.3/ספורט1

מכבי תל אביב עשתה הערב (חמישי) צעד משמעותי אל עבר השמינייה הראשונה ומקום בפלייאוף היורוליג עם ניצחון רביעי ברציפות ב-67:85 על וילרבאן. הצהובים, הפעם בתלבושת כחולה, נהנו מעוד ערב נהדר של ווייד בולדווין וריצה משמעותית לקראת הסיום שהגדילה את ההפרש בדרך לתקוע יתד במקום שמוביל לשלב הבא של המפעל האירופי. בנוסף לניצחון של מכבי, באסקוניה ואנאדולו אפס רשמו הפסדים שסייעו לקבוצה של עודד קטש במירוץ לפלייאוף.

מאמן מכבי תל אביב סיכם את הניצחון: "זה הכל היה תלוי בהגנה שלנו, לא היינו נהדרים הגנתית, לא היינו מספיק אגרסיביים בהתחלה. לא הפרענו להם יותר מדי, דיברנו על זה במחצית, ושמרנו אותם על 24 נקודות במחצית השנייה, שזה לא קל, נגד קבוצה כזאת איכותית. אנחנו צריכים להיות עקביים יותר, אבל אני לוקח את הניצחון. התקפית מצאנו את הדרך לקלוע, אנחנו צריכים לדעת להשתפר הגנתית לקראת המשחקים הבאים".

עוד בכדורסל

בונזי קולסון מכבי תל אביב. באדיבות וילרבאן, אתר רשמי
בדרך לפלייאוף? קולסון/אתר רשמי, באדיבות וילרבאן

קטש הוסיף: "מאוד חששתי מהמשחק הזה כי ידענו שיהיה לא קל, אני שמח שהשחקנים הגיבו כמו שצריך במחצית. יש לנו ארבעה ניצחונות ברציפות אבל אין לנו שום משחק קל, גם במשחקים הביתיים נגד האיטלקיות לא יהיה קל, ובטוח לא נגד ריאל מדריד וז'לגיריס. אנחנו רוצים לעמוד במטרה שלנו ולהגיע לפלייאוף, יש לנו עדיין עבודה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully