וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הסטורי שלך? הסיפור האמיתי מאחורי הניצחון של הפועל תל אביב

23.3.2023 / 10:18

האדומים הבטיחו את הביתיות בשמינית גמר היורוקאפ ודילגו על מוקש בוורוצלאב, אבל ייאלצו לטפל (שוב) בעניינים שאינם קשורים לכדורסל. הפעם: הסטורי שהעלה צ'ינאנו אונואקו מחדר ההלבשה. עידן זלמנסון: "אנחנו בתקופה פחות טובה"

תקציר יורוקאפ: ורוצלאב - הפועל תל אביב 87:76/ספורט1

1. בעונה ארוכה כמו זו שהפועל תל אביב חווה ביורוקאפ, יש ימים שמהם לוקחים רק את התוצאה. היכולת, השטף הקבוצתי, האנרגיות ושפת הגוף של האדומים לא בישרו טובות אמש (רביעי) בוורוצלאב, וזה הספיק לניצחון 76:87 על הקבוצה הגרועה במפעל; אלא שכדי להגדיר את סיפור המשחק במילה אחת, אולי פשוט צריך לתרגם את המילה הזו לאנגלית - סטורי.

בהפסקת המחצית, בזמן שקבוצתו מחזיקה ביתרון שברירי של 42:48, העלה צ'ינאנו אונואקו סטורי בחשבון האינסטגרם שלו. "שאדם יהיה מאושר, גם זה חשוב", נכתב בפוסט שהעביר קומיקאי אמריקאי בשם יוסף ריאוון לפני שלושה שבועות, ושאותו מצא הסנטר לנכון לשתף באותו רגע.

מה עמד מאחורי המסר? מה ניסה "צ'יף" להבהיר? והאם זה לגיטימי ששחקן יהיה פעיל ברשתות החברתיות באמצע משחק, מתוך חדר ההלבשה? ספק אם לשאלות הללו תינתן תשובה פומבית, ובמועדון שואפים לטפל בבעיה בצינורות הפנימיים.

רק לפני שבוע נקלע אונואקו לסיטואציה מוזרה, אם כי משעשעת הרבה יותר, כשביקש דרך הטוויטר עזרה במציאת כרטיסים להופעה של הראפר טראוויס סקוט בגני התערוכה בתל אביב; אוהדי הפועל נאלצו להזכיר לסנטר שהוא ישחק באותו זמן נגד המבורג באולם הסמוך.

"אנחנו בתקופה פחות טובה", הודה הסנטר עידן זלמנסון בשיחה עם ספורט1. "במהלך עונה יש עליות ומורדות, ואני בטוח שנשתפר כבר במשחק הבא. מעכשיו אין זמן לנפילות ולטעויות. לא שיחקנו כמו שאנחנו רוצים ואנחנו לא יכולים להגיע ככה למשחק. מעבר לתוצאה, אנחנו צריכים לשחק טוב יותר בשביל עצמנו".

הסטורי במחצית של שחקן הפועל תל אביב צ'ינאנו אונואקו. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי שהעלה צ'ינאנו אונואקו במחצית המשחק בפולין/צילום מסך, אינסטגרם

2. הסטורי של אונואקו יירד מהרשת במהלך הערב, 24 שעות לאחר שעלה, ולכן כדאי גם להכניס את המצב לפרופורציה הנכונה:

* הפועל תל אביב הבטיחה אתמול באופן רשמי את מקומה בין ארבע הראשונות בבית ב', ותגיע לשמינית גמר היורוקאפ עם יתרון הביתיות.

* גם המקום השלישי די מונח בכיסה, והיא תאבד אותו רק אם תובס בבית ב-18 הפרש בידי פרומיתאס.

* לקראת מחזור הנעילה יש לה עדיין תקווה קלושה לטפס למקום השני, במקרה שתנצח - בעוד טורק טלקום אנקרה תפסיד באולמה לבודוצ'נוסט.

על שלוש השורות התחתונות הללו היו חותמים בהיכל קבוצת שלמה לפני עונת הבכורה שלהם במפעל האירופי. עם תשעה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, ומאזן כולל של 5:12, אפשר להכתיר את הקמפיין של הפועל תל אביב רק בשתי מילים - הצלחה מסחררת. בינתיים.

בקיץ, כשהאדומים הביטו מראש על מה שצפוי להם ביורוקאפ, הם האמינו ביכולתם לעלות לשמינית הגמר, ובמובן מסוים בנו על שיטת הנוקאאוט כזו שתוכל להוביל אותם רחוק: במשחק אחד בודד, גם מול יריבה עדיפה - חשבו לעצמם - נוכל לעקוץ ולהגיע לשלבים המתקדמים גם אם לא נסיים את שלב הבתים במקום גבוה מאוד. כעת, לאחר שהתרגלו למקום קבוע בצמרת הטבלה, הם עוברים לצד המתגונן שיצטרך להימנע מהפתעות בידי הבורסאספוריות של העולם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קהל הפועל תל אביב. דני מרון
לא כדאי להם לקבוע תכניות לערב המימונה. אוהדי הפועל תל אביב/דני מרון

16 הכרטיסים לשמינית הגמר כבר חולקו, אבל המאבק על המיקומים הסופיים יימשך עד לרגע האחרון. ארבע קבוצות שונות יכולות לפגוש את הפועל תל אביב בשמינית - ונציה, ברשיה, בורק או בורסאספור. ההבדל המהותי בין המקום השני לשלישי יתברר, אם וכאשר, ברבע הגמר. במקרה שהנציגה הישראלית תסיים שלישית, מחכה לה על הנייר משחק חוץ בבדאלונה; אם תטפס ברגע האחרון למקום השני, היא תארח את המנצחת בין אולם או לייטקאבליס לבין בודוצ'נוסט.

העונה הראשונה של היורוקאפ בשיטה הזו הדליקה לא מעט נורות אדומות והמחישה מדוע אין מקום לתכנונים ארוכי טווח לקראת שלבי ההכרעה. כל הקבוצות שסיימו במקומות 1 ו-2 הודחו בביתן, בזו אחר זו - ועל הגביע נאבקו בסופו של דבר וירטוס בולוניה מהמקום הרביעי ובורסאספור, שסיימה שביעית ורשמה שלושה ניצחונות חוץ הרואיים בדרך לגמר.

דבר אחד בטוח: לאוהדי הפועל תל אביב לא כדאי לעשות תוכניות לערב המימונה. המשחק הביתי בשמינית הגמר יתקיים במוצאי שביעי של פסח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully