וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטיחה ביתיות בשמינית הגמר: 76:87 להפועל תל אביב אצל ורוצלאב

האדומים יארחו לפחות משחק אחד בנוקאאוט היורוקאפ, מקריי בלט עם 17. גינת חזר מפציעה, אונואקו העלה סטורי תמוה בהפסקה

תקציר יורוקאפ: ורוצלאב - הפועל תל אביב 87:76/ספורט1

הפועל תל אביב הבטיחה את יתרון הביתיות בשלב שמינית גמר היורוקאפ בזכות ניצחון חוץ 76:87 על שלונסק ורוצלאב הפולנית הערב (רביעי). במחזור הסיום, היא תצטרך לנצח בבית את פרומיתאס היוונית ותחזיק אצבעות להפסד של טורק טלקום אנקרה נגד בודוצ'נוסט, כדי לסיים את שלב הבתים במקום השני ולארח גם את משחק רבע הגמר, אם תעפיל אליו.

האדומים נקלעו לפיגור של 8 נקודות בדקות הראשונות, אבל ככל שהמשחק התקדם הם נכנסו לעניינים מבחינה התקפית ובמחצית השנייה שיפרו את ההגנה, בדרך להגדלה הדרגתית של הפער. שחקני החוץ - ג'ורדן מקריי, ג'ייקובן בראון וקסבייר מנפורד, הובילו את הקבוצה של דני פרנקו.

מי שחזר מפציעה מוקדם מהמתוכנן הוא תומר גינת, שאמור היה לשוב לפעילות במשחק הליגה נגד בני הרצליה בשבת, אבל נזרק אל הפרקט דווקא ברבע הרביעי והראה שהוא כשיר אחרי שבועיים בחוץ. בניגוד אליו, צ'ינאנו אונואקו שלח איתות שמרמז כי אולי הוא פחות מחובר. במהלך הפסקת המחצית, הסנטר העלה לאינסטגרם סטורי ובו שיתף פוסט עם הכיתוב "חשוב גם שבן אדם יהיה מאושר". לא ברור אם אונואקו התכוון למעמדו בהפועל תל אביב, אך עצם העובדה שבילה ברשתות החברתיות בעיצומו של משחק צריכה להדליק נורה אדומה אצל אנשי הקבוצה.

קלעו להפועל תל אביב: ג'ורדן מקריי 17 ו-2 חסימות, ג'ייקובן בראון 15, קסבייר מנפורד 14, 6 אסיסטים ו-2 חטיפות, ג'יי פי טוקוטו 13, אדם אריאל 8, בר טימור 7, עידן זלמנסון 5, תומר גינת וצ'ינאנו אונואקו 4 כל אחד, ג'יילן הורד (8 ריבאונדים) לא קלע.

בר טימור, הפועל תל אביב. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
ניצחון חשוב להפועל תל אביב. בר טימור/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

עוד בכדורסל

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מהלך המשחק

רבע 1:

ניזיול פתח עם שתי שלשות ופראחוסקי הביא את ורוצלאב ל-10 נקודות תוך 3 דקות, מקריי קלע 7 נקודות מהירות והשאיר את הפועל בפיגור צמוד - 12:11. הפולנים הגדילו את הפער ל-6, אבל פסק זמן טלוויזיה עזר לאורחים להתעשת ולצמק ל-21:20 בלבד בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

אונואקו נתן להפועל תל אביב יתרון ראשון ומיד הגדיל ל-21:24, אבל למרות סל של אריאל ושלשה של טימור שבאו אחר כך, המארחת שמרה על הפרש מינימלי - 29:28. אריאל צלף מהפינה, קולנדה החזיר מחוץ לקשת ומנפורד בצד השני המשיך את נדנדת השלשות, מרטין קלע 4 רצופות, אריאל קבר עוד שלשה בתווך ומיצ'ל החזיר באותו מטבע כדי להשוות ל-38:38. ניזיול קלע עוד שלוש אחרי זריקות עונשין מוצלחות של בראון, מקריי סחט עבירה והפך בחזרה, טוקוטו הוסיף מהלך של סל ועבירה, מנפורד הפגיז שלשה קשה מאוד ופושיצה דייק פעם אחת מהקו בדרך ל-42:48 לבן-אדום במחצית.

ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
מהבולטים בצד הלבן-אדום. ג'ייקובן בראון/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

רבע 3:

בראון וטוקוטו קלעו בצד אחד, ניזיול ומרטין בצד השני וקבוצתו של פרנקו הובילה 46:52 אחרי שתי דקות וחצי. טוקוטו דייק פעמיים מהקו, פראחוסקי הניח שני סלים בצד השני, מנפורד השיב בשניים משלו ובראון קבע יתרון שיא של 9, אך פראחוסקי, מרטין וקולנדה קלעו יחד 7 נקודות ללא מענה. אחרי שני סלים של טוקוטו, מרטין צימק ל-64:60 בסוף הרבע.

רבע 4:

תומר גינת נכנס בפתיחת הרבע הרביעי, וטימור קלע ראשון. שתי הקבוצות המשיכו לקלוע בשני צידי המגרש, ובמצב של 64:68, נקודות ראשונות של גינת ועוד שתיים של מקריי קבעו 64:72. הפולנים הגיבו בארבע משלהם, גינת קלע שוב ורמליאק צימק ל-74:70. מקריי ומנפורד הגדילו את היתרון לשמונה, פרחוסקי ומרטין צימקו שוב לארבע, ואז הגיעו ארבע נקודות של בראון ועוד שתיים של מקריי. רמליאק קלע את הנקודות האחרונות לפולנים, וטוקוטו חתם את תוצאת המשחק - 76:87 להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully