וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק להרצליה: רוברט קרטר התאושש מהניתוח ויערוך בכורה בליגה

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 21:39

הפורוורד/סנטר של סגנית האלופה שנפצע בקדם עונה נרשם לראשונה לקראת המשחק מול הפועל חיפה (רביעי, 19:00). מי תצא מהמשבר?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 20.3/ספורט1

הסיבוב השני בליגת העל מתקרב לסיומו ומחר (רביעי, 19:00) ייערך ברוממה משחק השלמה מהמחזור הפותח שלו כשהפועל חיפה תארח את בני הרצליה. האדומים מגיעים למשחק הזה מהמקום התשיעי בטבלה כשבאמתחתם שישה ניצחונות בלבד ו-13 הפסדים, ואילו בני הרצליה מדורגת מקום אחד מעליהם עם 8 ניצחונות ו-11 הפסדים. בסיבוב הראשון ניצחה חיפה באולם היובל לאחר הארכה.

הפועל חיפה מחזיקה ברצף ההפסדים הפעיל הארוך ביותר בליגת העל נכון לעכשיו, שישה משחקים, אחרי שהפסידה גם ביום שישי האחרון להפועל תל אביב. בחיפה לא ניצחו משחק מאז חודש ינואר, והם יודעים שאם לא יצליחו לנצח את הרצליה, הם יישארו במאבקי ההישרדות גם בתחילת הבית התחתון. מנגד, ניצחון של חיפה על הקבוצה מהשרון, והחבורה של שרון דרוקר תתקרב למקום שמוביל לפלייאוף ואולי תשבור את התקופה הנוראית שעוברת עליה. ג'יימס פלדין, שמתאמן בקבוצה במהלך השבוע האחרון, עדיין לא חתם במועדון, ואייזיאה קאזינס צפוי להמשיך ולשחק.

מוריס קמפ, שחקן בני הרצליה. דני מרון
סגנית האלופה במשבר משלה. קמפ/דני מרון

למרות שלושה הפסדים רצופים, בני הרצליה עדייין חולמת על סיום חלומי של ליגת העל וכניסה לבית העליון ואולי הבטחת המקום באירופה לעונה נוספת. החבורה של אורן אהרוני צריכה להישאר מושלמת עד לסיום העונה כדי לעשות זאת, או לנצח שני משחקים ובמקביל שנס ציונה והפועל באר שבע ינצחו רק משחק אחד כל אחת. בהרצליה יודעים שכדי לחלום על הבית העליון הם חייבים להיראות אחרת לחלוטין ממה שהציגו בשני המשחקים האחרונים, כשהובסו בבאר שבע והפסידו בחוץ גם לנועלת הטבלה גלבוע/גליל.

הקבוצה של אורן אהרוני מקבלת בחזרה את רוברט קרטר, שנפצע בקדם העונה ומאז לא שיחק. הפורוורד/סנטר השתקם מניתוח שעבר בכף ידו ונגד החיפאים יערוך את הבכורה שלו בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully