וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך ויתרתי על החלום: לורנזו בראון על אכזבת ה-NBA וההצלחה במכבי תל אביב

הרכז המצטיין התארח אצל ג'ו ארלאוקאס בפודקסט של היורוליג, החמיא לקהל הצהוב וסיפר על הרגע בו ראה את הקריירה נגמרת בגיל 25

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 20.3/ספורט1

לורנזו בראון התארח בפודקאסט הרשמי של היורוליג The Crossover, שם הוא שוחח עם המגיש, שחקן העבר ג'ו ארלאוקאס. בראון דיבר עם על כמה נושאים, ביניהם מכבי תל אביב כמובן.

ארלאוקאס, שאת שנותיו הגדולות עביר בריאל מדריד בשנות ה-90, החמיא לאוהדים של מכבי תל אביב ונזכר שאחרי משחק בו הוא כיכב ביד אליהו, הקהל המקומי מחא לו כפיים.

"אתה לא רואה את זה בשום מקום אחר, אולי רק בז'לגיריס. זה קהל שדוחף את הקבוצה שלו, אבל גם מבין כדורסל", אמר ארלאוקאס ובראון נזכר: "כן, קרה לי בדיוק אותו דבר בעונה שעברה כשהייתי בקאזאן. ניצחנו ואחרי המשחק אוהדים של מכבי אמרו לי ששיחקתי טוב ושאבוא לשחק אצלם בעונה הבאה".

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון, מול שחקן פנרבחצ'ה, סקוטי ווילבקין. דני מרון
"אני כל כך אוהב את המשחק". בראון/דני מרון

הרכז המצטיין סיפר גם על ההחלטה לשחק באירופה ולמעשה לנטוש את חלום ה-NBA: "נבחרתי ל-MVP בליגת הפיתוח ב-2018, אבל עדיין לא היו קבוצות שרצו להחתים אותי. זה היה מוזר, לא ידעתי מה עוד אני יכול לעשות כדי לשפר את מצבי. בפברואר חתמתי בסין ואחר כך החלטתי שאני לא חוזר לעוד מחנה קיץ ב-NBA ועובר לאירופה. אני כל כך אוהב את המשחק ורוצה להראות מה אני מסוגל".

בראון נבחר במקום ה-52 של דראפט 2013. בשבועות שלפני כן, ערך לטענתו "16-17 אימונים עבור קבוצות ה-NBA, תוך חודש, זה היה בלי הפסקה". הוא קיבל חוזה מפילדלפיה, נחתך, חתם במינסוטה ושוב נחתך. "זה היה מאוד מתסכל, כי אתה מרגיש שאתה יכול להיות שחקן NBA, כמו שתמיד חלמת", סיפר. "זה היה כאב ראש אחד גדול, לא היתה לי הזדמנות לפרוק את המזוודה".

לאחר שנפלט מה-NBA, בראון אמור היה להצטרף לקאזאן - אך נכשל בבדיקות הרפואיות. "אני לא יודע למה", אמר. "היה לי משהו. הם אמרו לי שאולי לא אשחק שוב כדורסל. הלכתי הביתה וישבתי בבית חודש-חודשיים, מדוכא, ותהיתי מה אעשה. הייתי בן 25, אולי 26, וחשבתי שאולי לעולם לא אשחק שוב כדורסל. בסופו של דבר, זה לא היה מה שחשבו". בראון אגב, חתם בקאזאן כמה שנים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully