וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין בתמונת הפלייאוף: ניצחון יוקרתי למילאנו על פנרבחצ'ה

האיטלקים צמצמו את הפער מהמקום השמיני לשני ניצחונות עם 75:82 באיסטנבול. נאפייר רתח, הטורקים ניצחון אחד מעל מכבי ת"א

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 20.3/ספורט1

רגע לפני מחזור יורוליג מלא שייצא לדרך בחמישי, הערב (שלישי) נערך משחק השלמה מהמחזור ה-24 בין פנרבחצ'ה למילאנו, שנדחה בעקבות רעידת האדמה שפקדה את טורקיה בחודש שעבר. אחרי שבמחזור שעברה נעצרה במדריד על שישה ניצחונות רצופים, מילאנו שעדיין חולמת להשתחל לפלייאוף יצאה מאיסטנבול עם 75:82 מרשים במיוחד.

מילאנו עלתה ל-0:3 בדקה הראשונה בזכות שלוש קליעות עונשין, ומאז שמרה על ההובלה עד לסיום. הטורקים אמנם התקרבו עם סיום טוב למחצית הראשונה, אך האורחת מארץ המגף ברחה לה ברבע השלישי כשהיתרון מגיע בשיאו ל-14 נקודות. קארסן אדוארדס התעורר ברבע האחרון והקטין עם שתי שלשות, אך שבאז נאפייר הרותח ובילי בארון הגיבו עם שלשות משלהם בדרך לניצחון יוקרתי.

סקוטי ווילבקין, פנרבחצ'ה. דני מרון
הפסד בית מאכזב לטורקים. ווילבקין/דני מרון

שבאז נאפייר להט אצל אטורה מסינה עם 26 נקודות, כאשר טימותה לוואוו קבארו הצרפתי סייע לו עם 19. מרקו גודוריץ' בלט אצל המפסידה עם 19 משלו, סקוטי ווילבקין איכזב עם 7 נקודות ב-1 מ-7 לשלוש ב-24 דקות.

בזכות הניצחון עלתה מילאנו למאזן 16:13 שלילי, וכעת היא רחוקה שני ניצחונות מהמקום שמוביל לפלייאוף כשנותרו עוד חמישה משחקים, כולל ביקור אצל מכבי תל אביב בחמישי בשבוע הבא. פנרבחצ'ה החמישית ירדה למאזן 12:17, ניצחון אחד בלבד מעל מכבי תל אביב השישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully