וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייעו למכבי תל אביב: הפסדים לבאסקוניה ואנאדולו, ברצלונה בפלייאוף

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 23:16

בלאט (8 נק' ו-7 אס') סייע לאלבה ברלין ב-93:95 הדרמטי על אלופת אירופה, נדוביץ' (20 נק') כיכב ב-63:74 של הכוכב האדום מול הספרדים ומירוטיץ' (26 נק') חגג את ה-74:88 על פנאתינייקוס בדרך לשלב הבא

תקציר: קרשיאקה - פנרבחצ'ה 98:102/ספורט1

המחזור ה-30 ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים, כולל ניצחונה של מכבי תל אביב בליון מול וילרבאן. מלבד הניצחון של הצהובים, באסקוניה הפסידה לכוכב האדום בלגרד ואנאדולו אפס רשמה הפסד דרמטי לתמיר בלאט ואלבה ברלין שסייעו לקבוצה של עודד קטש במאבק על העלייה לפלייאוף. ברצלונה הבטיחה מקום בשלב הבא עם ניצחון עם פנאתינייקוס.

הכוכב האדום בלגרד - באסקוניה 63:74

ניצחון סרבי בשירות מכבי תל אביב. ערב גדול של נמניה נדוביץ' (20 נק') החזיר את הכוכב האדום מפיגור ברבע השני ליתרון שנשמר לאורך רוב שלבי המשחק. דריוס תומפסון ניסה להחזיר את הספרדים למשחק במאבק על הפלייאוף, אך ללא הועיל. הפסד שלישי ברצף לבאסקים שהתרחקו מהמקום בשמינייה הראשונה.

לוקה וילדוסה הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
הצגה מול הספרדים. וילדוסה/GettyImages
תמיר בלאט, אלבה ברלין. Boris Streubel, GettyImages
משחק מצוין וניצחון יוקרתי. בלאט/GettyImages, Boris Streubel

פנאתינייקוס - ברצלונה 88:74

שאראס פגש את האקסית במשחק חוץ ביוון, ואחרי רבע ראשון שהסתיים ביתרון של הירוקים מאתונה, ניקולה מירוטיץ' (26 נק') השתלט על העניינים ויצר בריחה מרשימה. מייק טובי (16 נק') השתתף בחגיגה בדרך להבטחת העלייה של הקטלאנים לשלב הפלייאוף.

אלבה ברלין - אנאדולו אפס 93:95

אלופת אירופה בדרך החוצה עוד לפני הפלייאוף? המשחק הצמוד של הערב הפגיש את תמיר בלאט (8 נק' ו-7 אס') מול הטורקים שרצו להתאושש מההפסד הכואב לפרטיזן בלגרד במחזור הקודם. פעם נוספת היה רכז ישראלי שלקח חלק בניצחון על אנאדולו ויחד עם ג'יילין סמית' (25 נק'), הגרמנים שמרו על יתרון לאורך רוב שלבי המשחק. קאמבק טורקי בראשותו של וסילייה מיצ'יץ' (30 נק') ברבע השלישי לא הספיק, ובמצב של כדור אחרון לטורקים, שיין לארקין סיבך את ההתקפה של אנאדולו שלא הצליחה להרים זריקה ואלבה עם ניצחון שני ברצף סייעה למכבי תל אביב בקרב שלה על השמינייה הראשונה.

מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס עם תומאש סטוראנסקי. Sonia Canada, GettyImages
הבטיחו עלייה לפלייאוף. שאראס/GettyImages, Sonia Canada

משחקי שישי ביורוליג

פנרבחצ'ה - ז'לגיריס קובנה (20:45)
וירטוס בולוניה - ריאל מדריד (21:00)
מונאקו - ולנסיה (21:00)
פרטיזן בלגרד - אולימפיאקוס (22:00)
מילאנו - באיירן מינכן (23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully