וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמידבלה: מכבי תל אביב גברה 67:85 על וילרבאן

שחקניו של קטש עשו צעד משמעותי אל עבר מקום בפלייאוף היורוליג עם ניצחון רביעי ברציפות על נועלת הטבלה. בולדווין (23 נק') ובראון (18 נק') בלטו בכחול והובילו ריצת 10:23 של האורחת בחצי השני, דה קולו (13 נק') ניסה ללא הועיל לעצור את רצף ההפסדים שעומד כעת על 9

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) ניצחון רביעי ברציפות ביורוליג עם 67:85 על וילרבאן, ועשתה צעד משמעותי אל עבר הבטחת המקום בפלייאוף המפעל. למרות חצי ראשון צמוד, שחקניו של עודד קטש הגדילו את ההפרש בסוף הרבע השלישי והרביעי בדרך לבריחה משמעותית שהעניקה את הניצחון בכחול.

המשחק נפתח עם יכולת טובה של ווייד בולדווין (23 נק' ו-7 אס') ובונזי קולסון (16 נק' ו-5 ריב') שהעלו את האורחת בכחול ליתרון מוקדם. יכולת נהדרת מהשלוש את הצרפתים בראשותו של ננדו דה קולו (13 נק') העלתה את וילרבאן ליתרון ראשון, אך שחקניו של עודד קטש חזרו לעניינים וירדו בשוויון 22:22 אחרי הרבע הראשון. ברבע הבא הדברים התחילו להתחבר במכבי כשלורנזו בראון (18 נק') נכנס לעניינים והחזיר את המומנטום לצד הכחול. דייויד לייטי (10 נק') השאיר את הרבע השני צמוד, אבל זו היתה האורחת שירדה למחצית ביתרון 43:46.

הרבע השלישי התאפיין בשליטה של הכחולים שהחלו לאפס כוונות מהשלוש ונהנו מיכולת טובה מחוץ לקשת של הרכז הספרדי שהעלה את מכבי ליתרון שיא של 9 ב-59:68 לקראת הרבע האחרון. בראון וקולסון פתחו נהדר את הרבע הרביעי והגדילו את ההפרש של האורחת בריצת 10:23 לשיא של 20 נקודות ב-67:85 קריטי של מכבי תל אביב שעשתה צעד חשוב אל עבר פלייאוף היורוליג, הפסד תשיעי ברציפות לצרפתים.

הניצחון של מכבי בשילוב ההפסד של אנאדולו אפס הערב לאלבה ברלין של יובל זוסמן ותמיר בלאט הגדילה משמעותית את הסיכויים של הקבוצה הישראלית לסיים בשמינייה הראשונה.


קלעו לוילרבאן: ננדו דה קולו 13, אמין נואה 12, דייויד לייטי 10, יוסופה פול (5 ריב') 9, ג'ונה מת'יוס 7, אלכס טיוס 5, רטין אובסוהאן 4, די בוסט 3, זאכרי ריסצ'ר 2. ייבס פונס שותף ולא קלע.

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין (7 אס') 23, לורנזו בראון 18, בונזי קולסון (5 ריב') 16, ג'ון דיברתולומאו וג'וש ניבו (9 ריב') 8 כ"א, ג'רל מרטין 6, רומן סורקין 4, ג'ייק כהן 2. רפי מנקו ודארן היליארד שותפו ולא קלעו.

בונזי קולסון מכבי תל אביב. באדיבות וילרבאן, אתר רשמי
ניצחון רביעי ברציפות. קולסון/אתר רשמי, באדיבות וילרבאן

מהלך המשחק

רבע 1:

קטש עלה בחמישייה עם ווייד בולדווין, לורנזו בראון, ג'ייק כהן, בונזי קולסון וג'וש ניבו, כשבולדווין העניק נקודות ראשונות לאורחת. שלשה של קולסון ונקודות מהקו של בולדווין העלו את מכבי ליתרון 3:8 מוקדם. ננדו דה קולו צימק עם סל ועבירה, אבל שוב זה היה קולסון שהגדיל את הפער מוילרבאן. שלשה של די בוסט העלתה את הצרפתים ליתרון ראשון, אבל ג'רל מרטין חטף לדה קולו והטביע בקלות בדרך לשוויון. דה קולו המשיך את היכולת הנהדר והחזיר את היתרון הצרפתי לפני שבראון, בנקודות ראשונות, וניבו דייקו מהעונשין. בולדווין וקולסון החטיאו על הבאזר, והקבוצות ירדו בשוויון 22:22.

ג'רל מרטין מכבי תל אביב. באדיבות וילרבאן, אתר רשמי
פתיחה צמודה בצרפת. מרטין/אתר רשמי, באדיבות וילרבאן

רבע 2:

ג'ונה מת'יוס פתח את הרבע השני עם נקודות של המארחת והחטאות של ניבו מהקו. בולדווין קלע מהצבע פעמיים והחזיר את היתרון לצד הכחול בדומיננטיות מרשימה. דה קולו המשיך לבלוט בין שחקני וילרבאן עם סל חוץ לקשת, אבל קולסון החזיר את מכבי עם נקודות מהקו. בולדווין ובראון צלפו פעמיים מהשלוש וברחו ליתרון 32:37 עם פסק זמן צרפתי. דייויד לייטי חזר חד מפסק הזמן והקטין את הפער של האורחת יחד עם נקודות מהעונשין של אמין נואה. טי ג'יי פארקר קיבל עבירה טכנית, בראון ובולדווין דייקו מהקו ומכבי ירדה למחצית ביתרון 43:46.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
מוביל את מכבי במחצית. בולדווין/אתר רשמי, אינסטגרם מכבי תל אביב

רבע 3:

נואה פתח את החצי השני עם שלשה אדירה, בולדווין הגיב עם סל קל בצבע. בראון התחיל טוב את הרבע השלישי עם 4 נקודות רצפות והיתרון חזר ל-50:54 של מכבי. בולדווין צלף מוץ לקשת והיתרון בכחול גדל ל-7. מת'יוס קלע מהשלוש, ג'ון דיברתולומאו הגיב עם שלשה משלו ושמר על הפער. מסירה גדולה של בולדווין מצאה את מרטין שקלע מתחת לסל ועלתה ליתרון שיא של 9 שנשמר עד סיום הרבע עם 59:68.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
קרובים לפלייאוף. קטש/דני מרון

רבע 4:

בראון וקולסון ניצלו איבודי כדור של הצרפתים והמשיכו להגדיל את ההפרש שצמח ל-15 בתחילת הרבע האחרון בריצת 0:6 של הכחולים. דה קולו חזר מפסק זמן צרפתי וקטע את רצף אי-הקליעות של הצרפתים עם סל מחוץ לקשת, כשמנגד הכחולים המשיכו בריצת 10:23 מאמצע הרבע השלישי להשאיר את וילרבאן על 3 נקודות בלבד ברבע הרביעי. אלכס טיוס צמצם מעט מהקו, אבל שלשה של דיברתולומאו השתיקה את הקהל הצרפתי ומכבי תל אביב רשמה ניצחון רביעי ברציפות עם 67:85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully