וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס שב להתאמן, ומקווה לחזור בשבוע האחרון של העונה הרגילה

כוכב הלייקרס שנפצע ברגלו לפני כחודש חזר לפעילות על הפרקט, ישנה אופטימיות שישחק ב-3-4 משחקים האחרונים לפני הפלייאין. ישנה את גורל העונה של הקבוצה?

עשרת הדאנקים הכי יפים של מאק מקלאנג בתיכונים/מתוך יוטיוב

תשעה משחקים בלבד לסיום העונה הרגילה, והלייקרס עדיין מתנדנדים במאבק על הפלייאוף והפלייאין במערב. הקבוצה מלוס אנג'לס מדורגת במקום העשירי, האחרון שמוביל למשחקי הפלייאין, אך רחוקה משחק וחצי בלבד מהמקום השישי שמעניק כרטיס אוטומטי לפלייאוף. עם זאת, יוטה וניו אורלינס שמחוץ לעשירייה רודפות ומפגרות אחריה בחצי משחק.

לקראת היישורת האחרונה קיבלו הערב (חמישי) בלייקרס בשורה מעודדת, לפיה לברון ג'יימס החל להתאמן על הפרקט וכי ישנה אופטימיות שיוכל לשוב ולשחק בשבוע האחרון של העונה הרגילה. אמנם בעיר המלאכים עוד לא קבעו תאריך חזרה, אך התקווה היא שישוב ל-3-4 משחקים האחרונים.

ג'יימס נפצע בכף רגלו לפני פחות מחודש נגד דאלאס, אך מאז הלייקרס דווקא הצליחו לטפס מהמקום ה-12 ל-10 במערב עם מאזן 5:7 חיובי באותו פרק זמן.

שני המשחקים הבאים של הלייקרס מהם ג'יימס ייעדר בוודאות יהיו בבית נגד אוקלהומה סיטי ושיקגו, ולאחר מכן תצא הקבוצה לרצף של חמישה משחקי חוץ מול שיקגו, מינסוטה, יוסטון, יוטה והקליפרס. את העונה הרגילה תקנח הלייקרס במשחקי בית מול פיניקס ויוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully