וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה ודשאן הרגיעו: "גריזמן מאוכזב, אבל בעל תפקיד חשוב בנבחרת"

אחרי סערת סרט הקפטן בצרפת, המאמן והמנהיג החדש של הטריקולור החמיאו לסגן שדווח כי יפרוש מהמדים הלאומיים: "זה מובן ונורמלי, זאת תהיה חרפה לא לנצל את הניסיון שלו. ננסה להוביל יחד יד ביד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.3/ספורט1

נבחרת צרפת תפתח מחר (שישי, 22:45, ספורט4) את קמפיין מוקדמות יורו 2024 עם קפטן חדש - קיליאן אמבפה. החלוץ הצעיר קיבל את סרט הקפטן מדידייה דשאן, זאת לאחר שהוגו לוריס פרש לאחר ההפסד בגמר המונדיאל האחרון מהמדים הלאומיים. כבר במשחק הראשון של המוקדמות, אמבפה יענוד את הסרט כקפטן הצעיר בתולדות הנבחרת מול הולנד, זאת על אף שאינו מהוותיקים במדי הטריקולור בסגל של דשאן.

אחד המאוכזבים מהסיטואציה היה אנטואן גריזמן, סגן הקפטן החדש שלפי דיווחים בתקשורת הצרפתית שקל לפרוש אחרי הבשורה על מינויו של אמבפה לקפטן. "דיברתי עם גריזמן והוא היה מאוכזב מאוד", סיפר הקפטן הטרי לקראת המפגש עם הולנד. "זה מובן ונורמלי. אמרתי לו שיכול להיות שהייתי מגיב בצורה דומה במקומו. הוא בן 32, כבר עשור בנבחרת צרפת. הוא אולי השחקן הכי חשוב בעידן דשאן בנבחרת".

עוד בכדורגל עולמי

קיליאן אמבפה, שחקן נבחרת צרפת לצד אנטואן גריזמן. רויטרס
החמיא לסגן הקפטן. אמבפה וגריזמן/רויטרס

אמבפה הוסיף והסביר על ההיררכיה אצל הטריקולור: "אמרתי לו שאני הקפטן והוא סגן הקפטן, אני לא מעליו בהיררכיה. יש לו ניסיון בנבחרת שלי אין. הוא אהוב על ידי כולם פה, זאת תהיה חרפה אם לא לנצל את הניסיון שלו בתור הקפטן החדש. זה לא שהוא מאחורה ואני מלפנים, אם יש לו משהו חשוב לומר לכל השחקנים והצוות, אני אשב ואקשיב לו. ננסה יד ביד להוביל יחד את נבחרת צרפת לשלוט ברמות הגבוהות של אירופה והעולם מחדש".

מאמן הנבחרת הסביר מדוע בחר באמבפה לקפטן החדש של צרפת: "אני לא עומד להיכנס יותר מדי לפרטים, אבל החלטתי את זה בשני הערב. קיליאן התרגל להיות חלק מהסגל כבר במשך תקופה. זה היה טבעי במקום כלשהו. הדבר הכי חשוב הוא שזה לא נטל נוסף עבור קיליאן, אלא הזדמנות".

דשאן הוסיף וסיפר על השיחה בה הודיע לאמבפה וגריזמן שהם קפטן וסגן קפטן: "אני יכול להבטיח לכם שמאז יום שני גריזמן מחייך הרבה. הוא היה מאוכזב באותו רגע, זה לגיטימי, אבל זה עצר שם. ממה שאני רואה, לכולם יש ראייה אובייקטיבית על הנבחרת. אנטואן הוא סגן הקפטן, יש לו תפקיד חשוב כמו שתמיד היה לו תפקיד חשוב כאן".

שחקן נבחרת צרפת אנטואן גריזמן, המאמן דידייה דשאן. רויטרס
מייחס לו חשיבות גדולה בסגל. דשאן וגריזמן/רויטרס

נבחרת צרפת הוגרלה במוקדמות יורו 2024 לבית ב' עם הולנד, אירלנד, יוון וגיברלטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully