וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה מונה לקפטן, אנטואן גריזמן יפרוש מנבחרת צרפת?

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 17:34

דשאן הכריז כי כוכב פ.ס.ז' יהפוך בגיל 24 לקפטן הצעיר בתולדות הטריקולור. בצרפת טוענים: סגן הקפטן החדש פגוע ומאוכזב שלא נבחר בעצמו

קבלת הפנים של נבחרת צרפת בפריז/רויטרס

קיליאן אמבפה הוא הקפטן החדש של נבחרת צרפת, כך הודיע היום (שלישי) המאמן דידייה דשאן. אף שהוא בסך הכל בן 24, כוכב פריז סן ז'רמן ייכנס לנעליו של הוגו לוריס, שתלה את הכפפות אחרי המונדיאל בקטאר, ובכך יהפוך לקפטן הצעיר ביותר בתולדות הטריקולור. סגנו יהיה אנטואן גריזמן.

החלוץ המסחרר שרשם 36 שערים ב-66 הופעות בנבחרת הבוגרת כבר שימש כקפטן פעם אחת, בחלק מהמשחק מול דנמרק בספטמבר שעבר. הופעת הבכורה שלו עם הסרט צפויה להיערך ביום שישי הקרוב בסטאד דה פראנס, כשסגנית אלופת העולם תארח את הולנד במסגרת מוקדמות יורו 2024. שלושה ימים לאחר מכן, תתארח צרפת באירלנד.

"קיליאן עונה על כל הקטגוריות כדי לשמש כקפטן", אמר דידייה דשאן, שחשף אמש כי ההחלטה "לא הייתה קלה" עבורו.

קיליאן אמבפה עם אנטואן גריזמן שחקני נבחרת צרפת בחימום. רויטרס
לא שקט בנבחרת צרפת. אמבפה וגריזמן/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

עוד בוואלה!

בין פריז סן ז'רמן לברצלונה: היכן ליאונל מסי ישחק בעונה הבאה?

לכתבה המלאה

ההחלטה של דשאן, עלולה לגרום לזעזוע בנבחרת. לפי "לאקיפ", אנטואן גריזמן, שישמש כסגן של אמבפה אף שהוא השחקן השני הכי מנוסה בנבחרת (117 הופעות, שני רק לאוליבייה ז'ירו), שוקל את עתידו בנבחרת ולא מן הנמנע שיודיע על פרישה. "הוא פגוע, ולא הסתיר את אכזבתו באימון הנבחרת היום", נכתב בתקשורת הצרפתית. גריזמן, שחוגג היום את יום הולדתו ה-32, היה משוכנע שדשאן יבחר בו לאחר הפרישה של הוגו לוריס, והוא עשוי לשים לקריירה הבינלאומית שלו סוף אחרי צמד המשחקים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully