וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין פריז סן ז'רמן לברצלונה: היכן ליאונל מסי ישחק בעונה הבאה?

לצרפתים הוא לא רוצה לומר 'כן' ובוחר להמתין עם הארכת החוזה, בעוד הקטלאנים מפנטזים על חזרתו, אך לא יכולים להגיש הצעה. מומחה ההעברות פבריציו רומאנו חושף פרטים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 20.3/ספורט1

עתידו של ליאונל מסי ממשיך להעסיק באופן יום-יומי את הכתבים הבכירים בעולם, שבעצמם מודים שבשלב זה לא ניתן לדעת אם אלוף העולם יבחר להאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן, לחזור לברצלונה אחרי שנתיים או אולי לנסות לסיים את הקריירה באינטר מיאמי האמריקאית. היום (שני) התייחס לכך גם פבריציו רומאנו, מי שכבר עשה לעצמו שם כמומחה העברות עולמי.

לטענת רומאנו, וכפי שכבר פורסם לא אחת, פריז סן ז'רמן הגישה הצעה רשמית למסי להאריך את חוזהו, אלא שהוא בשלב זה לא מוכן לחתום בטענה שהוא מעוניין קודם כל להבין מהן מטרות הפרויקט, לאן המועדון הולך ובעיקר להבין מי יאמן את הקבוצה בעונה הבאה כשבשלב זה טרם הוחלט אם להמשיך עם כריסטוף גאלטייה. לפי רומאנו, שכרו של מסי לא מהווה שיקול ובנושא זה ישנן הסכמות עקרוניות.

אגב, ב"רדיו מונטה קרלו" פורסם היום שאין כוונה לפטר את גאלטייה ושהוא ימשיך בתפקידן כמאמן פריז סן ז'רמן עד תום העונה, בהנחה שהקבוצה לא תסתבך במאבק האליפות מול מארסיי.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
בין פריז לברצלונה, עושה רושם. מסי/רויטרס

עוד בנושא

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ובחזרה למסי. בכל הנוגע לאופציית ברצלונה, הקטלאנים בשלב זה לא הגישו הצעה רשמית למסי וספק אם יוכלו לעשות זאת בקרוב בעקבות הקשיים הכלכליים בהם מצוי המועדון והצורך שלו למכור מספר כוכבים ולהשתחרר מחוזיהם כדי לפנות מקום למסי בסגל, אבל בברצלונה בהחלט חולמים על סגירת מעגל עם מסי ובכירים במועדון שומרים איתו על קשר רציף.

ומה בנוגע לאופציה האמריקאית? רומאנו אמר על האפשרות שמסי יעבור למיאמי: "אני חושב שזה יכול לקחת עוד זמן, אולי רק ב-2024 או בעוד שנתיים. אינטר מיאמי מרגישה שיש לה הזדמנות להחתים את מסי, אבל הוא עדיין רוצה להישאר באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully