וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הרעלת מזון: חמישה שחקני הולנד יחמיצו את צרפת

גאקפו, דה ליכט ובוטמן שוחררו מסגל הכתומים, חשד שחשו ברע לאחר שאכלו עוף בקארי. משחק ראשון לאמבפה כקפטן, דשאן מתלבט בין קולו מואני לז'ירו (שישי, 22:45, ספורט4). איברהימוביץ' חוזר לנבחרת ופוגש את בלגיה (22:45, ספורט2)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.3/ספורט1

ארבעה חודשים בלבד אחרי שאיבדה את תואר אלופת העולם, הסגנית צרפת תחל מחר (שישי) את דרכה לעבר אליפות אירופה במוקדמות יורו 2024 עם משחק ביתי מסקרן מול הולנד. אוראל גרינפלד ישפוט את משחק החזרה של זלאטן איברהימוביץ' לנבחרת שבדיה מול בלגיה, בעוד פולין תתארח בצ'כיה למפגש מסקרן נוסף.

רנדל קולו מואני שחקן נבחרת צרפת חוגג שער. רויטרס
יפתח על חשבון ז'ירו? קולו מואני/רויטרס

צרפת - הולנד (22:45, ספורט4)

פתיחת הקמפיין מסמן גם עידן חדש בנבחרת צרפת, זאת לאחר הפרישה מהמדים הלאומיים של הוגו לוריס, רפאל וראן וגם קארים בנזמה, שהסתכסך עם המאמן דידייה דשאן. קיליאן אמבפה יענוד לראשונה את סרט הקפטן אחרי פרישת השוער, שיוחלף בין הקורות על ידי מייק מניאן ממילאן. דשאן ניצח בחמישה מתוך ששת המפגשים האחרונים שלו נגד הכתומים, ולקראת המפגש השביעי הוא מתלבט בנוגע לעמדת החלוץ הפותח בין אוליבייה ז'ירו ורנדל קולו מואני.

בצד השני, רונאלד קומאן נערך לבכורה המחודשת בתפקיד אותו עזב לפני שנתיים וחצי כדי להתמנות למאמן ברצלונה. ההכנות של הכתומים למפגש בסטאד דה פראנס אידאליות, שכן חמישה שחקנים שוחררו מהסגל למשחק לאחר ש"נדבקו בווירוס" לפי הודעת הנבחרת. קומאן ייאלץ להסתדר ללא קודי גאקפו, מתייס דה ליכט, סוון בוטמן, ג'ואי פירמן ובארט פרברוגן, והחשד בהולנד הוא שהם חשו ברע לאחר שאכלו עוף בקארי.

משחק נוסף:

גיברלטר - יוון (22:45)

זלאטן איברהימוביץ' שחקן נבחרת שבדיה. Quality Sport Images, GettyImages
חוזר לנבחרת. איברהימוביץ'/GettyImages, Quality Sport Images

שבדיה - בלגיה (22:45, ספורט2)

אחרי שנה שלמה, שברובה ישב בצד עקב פציעה קשה, זלאטן איברהימוביץ' שב למדים הלאומיים למה שתהיה הופעה מספר 122. השבדים רוצים לחזור לטורניר גדול אחרי שפספסו את המונדיאל האחרון, אך המשימה לא תהיה פשוטה משום שגם אוסטריה נמצאת בבית. בלגיה מצידה תפתח עידן חדש עם דומניקו טדסקו על הקווים, ותקווה לשכוח מהמונדיאל בו הודחה כבר בשלב הבתים. את המשחק ינהל השופט הישראלי אוראל גרינפלד.


משחק נוסף:

אוסטריה - אזרבייג'אן (22:45)

רוברט לבנדובסקי, שחקן נבחרת פולין. רויטרס
משחק חוץ קשה לפולין. לבנדובסקי/רויטרס

צ'כיה - פולין (22:45)

שתי הפייבוריטית המובהקות להעפיל משני המקומות הראשונים בבית נפגשות כבר במחזור הפתיחה בפראג. המארחת יצאה עם ידה על העליונה בשלושה מתוך ארבעת המפגשים האחרונים בין הנבחרות, אך היא מגיעה במומנטום שלילי שכן היא ניצחה פעם אחת בלבד בשבעת המשחקים האחרונים. האם רוברט לבנדובסקי יעשה את ההבדל?

משחק נוסף:

מולדובה - איי פארו (22:45)

משחקים נוספים מבית ז'

בולגריה - מונטנגרו (20:00)
סרביה - ליטא (22:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully