וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה או ארצות הברית: דילמת הנבחרות של באלוגון

חלוצה הצעיר של ריימס המושאל מארסנל לא מפסיק להבקיע בצרפת. אחרי עוד אי-זימון מסאות'גייט, הסבלנות של האנגלי שבעל אזרחות אמריקאית פקעה. האם מכונת השערים תכבוש את אמריקה?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.3/ספורט1

פולארין באלוגון חווה עונת שיא במדי ריימס הצרפתית. החלוץ האנגלי-אמריקאי שמושאל מארסנל כבש העונה 17 שערים בליגה הצרפתית והוסיף בישול במה שהפך אותו לאחד המלפפונים החמים ביותר באירופה, במידה וארסנל תחליט למכור אותו בקיץ הקרוב ולא להחזירו מההשאלה לסגל של מיקל ארטטה. בימים האחרונים, מלבד הביקוש העולה של החלוץ המוכשר, עולה שוב הסוגייה לגבי איזו נבחרת באלוגון ייצג - אנגליה או ארצות הברית.

באלוגון (21) נולד בארצות הברית והיגר לאנגליה יחד עם משפחתו כשהיה בן שנתיים. הוריו, שנולדו בניגריה, גידלו אותו בלונדון, שם הוא התפתח באקדמיה של ארסנל והושאל בעונה שעברה למידלסבורו לפני הקדנציה הנוכחית בצרפת. תחת וויל סטיל, המאמן האנגלי-בלגי הצעיר של ריימס, באלוגון פרח והפך לאחד החלוצים המבטיחים באירופה עם סיבוב שלם של קבוצתו ללא הפסדים, הישג שנקטע במחזור האחרון עם הפסד למארסיי.

עוד בכדורגל עולמי

פולארין באלוגון שחקן ריימס חוגג שער. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
כובש בלי הפסקה בצרפת, אך לדעתו עדיין לא מספיק מוערך. באלוגון בריימס/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

לקראת קמפיין מוקדמות היורו שהחל הערב (21:45, ספורט2), באלוגון ציפה לקבל זימון מגארת' סאות'גייט לנבחרת הבוגרת של אנגליה, אך התאכזב לגלות שהוא שוב רק ב-U21 של שלושת האריות בשני משחקי ידידות מול צרפת וקרואטיה, שגם אותם יחמיץ בעקבות פציעה. לאחר אי-זימונו, כתב ב'אינסטגרם': "בחיים אתה הולך לאן שמעריכים אותך", משפט שעורר סערה מידית.

כאמור, באלוגון שנולד בארצות הברית, מחזיק בשתי אזרחויות - אנגלית ואמריקאית. אחרי פעם נוספת בה לא קיבל את הזימון מסאות'גייט, החלו דיווחים רבים על כך שהמושאל של ארסנל עשוי לבחור לייצג את נבחרת ארצות הברית, רגע לפני שהוא מגיע לצומת הדרכים בה הוא לא יוכל לקבל החלטה בעקבות עלייתו מנבחרות הנוער לנבחרות הבוגרות. באנגליה הצעירה באלוגון כבש כבר 10 שערים ב-24 הופעות, אך לפני כן כבר ייצג את נבחרת U18 של ארצות הברית, שם כבש שני שערים ב-4 הופעות.

שחקן ארסנל פולארין באלוגון מול שחקן ברנטפורד אית'ן פינוק. רויטרס
ישוב לארסנל בקיץ? במדי ארסנל/רויטרס

אמנם על העמדה של החלוץ הצעיר מתחרים כבר שחקני פרמיירליג מהטובים ביותר בעמדתם באנגליה כמו הארי קיין, אייבן טוני, קאלום ווילסון ואפילו אדי אנקטייה, מי שעשוי להתחרות איתו על עמדת החלוץ השני במדי התותחנים בעונה הבאה ובזימונים הבאים של אנגליה, אך באלוגון רוצה דקות משחק במדים הלאומיים.

בסביבתו של החלוץ הצעיר מדווחים כי הוא עשוי להקשיב להצעת הנבחרת האמריקאית ולבחור בה לפני האנגלית, אך האפשרות שהוא יוכל לייצג את שלושת האריות כבר ביורו הקרוב ב-2024 עוד קוסמת מבחינתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully