וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד תחכה: קברצחליה צפוי לחתום על חוזה משודרג בנאפולי

באיטליה פורסם כי למרות התעניינות מאלופת אירופה, הגאורגי יסכים לשכר של 3 מיליון יורו לעונה וימשיך במדים התכולים לפחות עוד שנה

שערי השבוע, 22.3/ספורט1

חביצ'ה קברצחליה צפוי להסכים להצעתה המשודרגת של נאפולי ויישאר בשורותיה לפחות עוד עונה אחת, למרות הדיווחים על התעניינות מצד ריאל מדריד. באתר "Calcio Mercato" פורסם היום (רביעי) כי ההתאקלמות החיובית של הכוכב העולה הגאורגי בדרום איטליה אמורה להביא אותו להחלטה להמשיך לשחק במדי מוליכת הסרייה A.

נאפולי כבר הגישה לסוכנו של קברצחליה הצעה של 3 מיליון יורו לעונה, כמעט פי 3 משכרו הנוכחי של שחקן הכנף, העומד כיום על 1.1 מיליון יורו לעונה. למרות שאלופת אירופה סימנה אותו כאחת ממטרות החיזוק העיקריות שלה לקיץ הקרוב, הפרטנופיי לא יקשיבו להצעות עבור הגאורגי בן ה-22, אלא אם כן ריאל או קבוצה אחרת תהיה מוכנה לשלם כ-100 מיליון יורו.

חביצ'ה קברצחליה, שחקן נאפולי חוגג. רויטרס
מרגיש טוב בנאפולי. קברצחליה/רויטרס

חדשות נוספות על נאפולי

עוד בוואלה! ספורט

גאון בפעולה: חביצ'ה קברצחליה הוא יהלום נדיר ביותר

לכתבה המלאה

קברצחליה הפך לאחד השחקנים המבוקשים באירופה בזכות יכולת יוצאת דופן שהוא מגלה העונה. עם 14 שערים ו-16 בישולים בכל המסגרות, הוא עזר לנאפולי לפתוח פער של 19 נקודות בפסגת הליגה האיטלקית כשנותרו 33 בקופה, ולהתקרב לאליפות ראשונה זה 33 שנים, כאשר במקביל הגיעו התכולים לרבע גמר ליגת האלופות ושם יפגשו את מילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully