וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי "כתבה מחדש את ההיסטוריה" שלה, ובטוחה: "קבוצות צריכות לפחד"

מוליכת הסרייה A עלתה לרבע גמר ראשון בתולדותיה בליגת האלופות, ולראשונה זה 17 שנים יהיו שם 3 איטלקיות. אוסימן הלוהט: "לא שמים לעצמנו גבולות". ז'לינסקי: "יכולים להתמודד עם כל יריבה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.3/ספורט1

נאפולי לא רק דוהרת לעבר אליפות איטליה הראשונה שלה מאז 1990, עם יתרון של 18 נקודות בפסגת טבלת הסרייה A, אלא גם הצהירה הלילה (רביעי) על כוונותיה להגיע כמה שיותר רחוק גם בליגת האלופות, כשהביסה 0:3 את איינטרכט פרנקפורט באצטדיון על שם דייגו ארמנדו מראדונה והעפילה לרבע הגמר לראשונה בתולדותיה, בתום 0:5 בסיכום שני המפגשים עם הקבוצה הגרמנית.

לראשונה זה 17 שנים, שלוש קבוצות איטלקיות ישחקו ברבע הגמר, לאחר שגם מילאן ואינטר השיגו כרטיסים. בעונת 2005/6 הייתה זו יובנטוס שהצטרפה לשתי המילאנזיות בשלב שמונה האחרונות. מאמן התכולים לוצ'יאנו ספאלטי השווה את ההישג הטוב ביותר שלו במפעל, שנקבע על הקווים של רומא בעונת 2007/8. נאפולי גם הפכה לקבוצה הראשונה מארץ המגף שמנצחת בשבעה משמונת המשחקים הראשונים שלה בעונה אירופית.

שחקן נאפולי חביצ'ה קברצחליה מחבק את פיוטר ז'לינסקי. Francesco Pecoraro, GettyImages
נאפולי כתבה מחדש את ההיסטוריה שלה. קברצחליה וז'לינסקי חוגגים/GettyImages, Francesco Pecoraro
ויקטור אוסימן חוגג שער של נאפולי. Francesco Pecoraro, GettyImages
עונת שיא. אוסימן חוגג/GettyImages, Francesco Pecoraro

האחראי הבכיר לכך הוא ויקטור אוסימן, שחווה עונה פשוט נהדרת. ב-28 משחקים, החלוץ מעורב ב-28 שערים והלילה הוא חצה את רף 50 הכיבושים במדי נאפולי בכל המסגרות, כשכבש צמד והגיע ל-51 שערים בסך הכל. אוסימן עומד על 4 שערים בליגת האלופות העונה, ורק שני שחקנים ניגריים רשמו עונות יותר טובות בעבר: אובפמי מרטינס (5 שערים) באינטר של 2004/5 ואיגביני יעקובו במכבי חיפה של 2002/3. בנוסף, אוסימן הפך לראשון בתולדות המועדון שמבקיע בשני המשחקים בשלב נוקאאוט אירופי.

"אנחנו רוצים ליהנות מהרגע ולהסתכל קדימה. זה ניצחון נהדר, כתבנו מחדש את ההיסטוריה של המועדון הזה", חגג אוסימן בסיום. "אנחנו ממשיכים לחלום ולא שמים לעצמנו גבולות. אנחנו הולכים אחרי המאמן שלנו ומסתכלים קדימה". פיוטר ז'לינסקי, שכבש את השער השלישי במשחק, הוסיף בביטחון: "אנחנו יכולים להסתדר עם כל יריבה. קבוצות אחרות צריכות לפחד מאיתנו".

  • עוד באותו נושא:
  • נאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully