וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קבראדונה בנאפולי": באיטליה נלהבים מהגאורגי ומחשבים מתי יניפו גביע

השער המדהים של חביצ'ה קברצחליה ב-0:2 על אטאלנטה זכה להשוואה לאגדת המועדון הארגנטינאית, כשבתקשורת האיטלקית סימנו תאריך לזכייה באליפות. וגם, השיאים של צמד ההתקפה הכי לוהט באירופה והסטטיסטיקה המדהימה בדרך אל התואר

תקציר: נאפולי - אטאלנטה 0:2 - כולל שער יפהפה של חביצ'ה קברצחליה/ספורט1

הניצחון 0:2 על אטלאנטה אתמול (שבת) קירב את נאפולי צעד נוסף אל עבר אליפות ראשונה בליגה האיטלקית מאז 1990. התכולים באחת העונות המדהימות והדומיננטיות שלהן, הן במסגרת המקומית והן בליגת האלופות, שם הם נמצאים עם רגל וחצי בדרך לרבע הגמר, ממשיכים לדרוס כל קבוצה שבאה מולם עם כדורגל התקפי, מהנה ובעיקר שבנוי על שני שחקנים - ויקטור אוסימן וחביצ'ה קברצחליה.

צמד החלוצים היה מעורב העונה ב-43 מתוך 84 השערים שמוליכת הליגה האיטלקית כבשה - יותר מ-50% מסך שערי הקבוצה בכל המסגרות. למעשה, בליגה האיטלקית הם צמד השחקנים היחיד שהיה מעורב העונה בלפחות 20 שערים. עם חודשיים נוספים לשחק, ואפשרות לזכות בשני תארים עוד העונה, באיטליה החלו לחשב אחרי ההפסד של אינטר לספציה - מתי נאפולי תוכל באופן רשמי לפתוח את השמפניות.

עוד בכדורגל עולמי

ויקטור אוסימן חוגג שער לזכות נאפולי. רויטרס
החגיגה אל עבר האליפות ממשיכה. אוסימן/רויטרס

במצב הנוכחי, ועם קצב צבירת הנקודות של המוליכה מול אינטר, לאציו ומילאן הנמצאות מאחוריה, שחקניו של לוצ'אנו סאפלטי אמורים לחגוג אליפות כבר במהלך חודש אפריל, כאשר אם הפער יישאר זהה, במחזור ה-32 הם יארחו את סלרניטנה כששלוש נקודות נוספות יבטיחו להם אליפות, ובמצב הנוכחי, יהיה קשה לראות אותם לא עושים זאת ובסטייל.

בנוסף לפנטזיות של אוהדי נאפולי, בניצחון על אטאלנטה הם ראו את החלוץ הגאורגי שלהם ממשיך ללהטט עם אחד מהשערים היפים ביותר שנכבשו העונה באיטליה, כאשר הוא היתל בין כל הגנת הקבוצה מברגמו מספר פעמים, ולבסוף שלח פצצה לחיבורים באחד הביצועים המרשימים שלו העונה.

מיד לאחר כיבוש השער, החלו ברחבי הרשתות החברתיות והאתרים האיטלקיים להשוות בינו ובין דייגו מראדונה, אגדת המועדון הנאפוליטני: "מראדונה הגאורגי", "אם מודריק עלה לצ'לסי 100 מיליון - קברצחליה יישבור כל סכום העברות אפשרי" וכמובן - "קבראדונה".

השער המדהים של קברצחליה

ברביעי (22:00) נאפולי תנסה להשלים את המשימה ולעלות לרבע גמר ליגת האלופות מול איינטרכט פרנקפורט, כשהיא תגיע לאצטדיון הביתי עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully