וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספציה חגגה 1:2 היסטורי על אינטר, 3:3 אדיר בין ליל לליון

מאלדיני ואנזולה העניקו ניצחון ראשון אי פעם לקבוצתם על הנראזורי, שהחמיצו פנדל בפתיחה ופספסו עשרות מצבים. שישה שערים במחצית השנייה בצרפת, בגרמניה בוכום ניצחה 0:2 בקלן

תקציר: אינטר - ספציה 1:2/ספורט1

המחזור ה-26 בסרייה A האיטלקית החל הערב (שישי) עם הפתעת ענק, כאשר סגנית המוליכה אינטר הפסידה לספציה 2:1 במשחק חוץ בו החמיצה פנדל ועוד אין ספור הזדמנויות ואפשרה למקומיים לחגוג ניצחון ראשון אחרי שבעה מחזורים וראשון אי פעם במפגשים בין הקבוצות, הישג חשוב לא פחות.

רומלו לוקאקו, לאוטרו מרטינס, שחקני אינטר. רויטרס
הפסד קשוח לנראזורי. לוקאקו מנסה לנחם את לאוטרו/רויטרס

למעשה, זהו משחק חוץ שלישי רצוף שאינטר לא מצליחה לנצח. תחילה זה קרה לה נגד סמפדוריה ולפני כשבועיים היא מעדה גם בבולוניה, אבל היא לא חשבה שזה יקרה לה גם מול המדורגת 17 בטבלה שמצדה לקחה שלוש נקודות יקרות מפז שאפשרו לה לפתוח פער של שש נקודות מהקו האדום.

סימונה אינזאגי עלה בהרכב עם לאוטרו מרטינס ורומלו לוקאקו יחד בחוד וכבר בדקה ה-13, בעזרת שופטי המסך שאותתו לשופט, הם היו קרובים לחגוג יתרון מוקדם, אבל לאוטרו מרטינס לא הצליח להכניע את השוער ברטולומיי דרגובסקי שזינק מצוין והדף את הפנדל שנפסק לקרן - פנדל רביעי מתוך שמונת האחרונים שהחלוץ הארגנטינאי לא מצליח להבקיע מאז תחילת עונת 2021/22.

הדרמה החלה כאשר דניאל מאלדיני שעלה מהספסל במחצית, הבן של פאולו שכה מזוהה עם מילאן, היה מי שהעלה את ספציה ליתרון בדקה ה-55. אינטר חזרה למשחק עם פנדל נוסף שאותו הבקיע לוקאקו בדקה ה-83, אבל הדרמה הגיעה לשיאה בחלוף ארבע דקות, אז נפסק פנדל שלישי במשחק שאותו אמבלה אנזולה תרגם לשער ניצחון שהעניק 1:2 לספציה, שכאמור חגגה ניצחון היסטורי - הראשון שלה אי פעם על אינטר. הנראזורי יצטרכו להתאושש מההפסד במהרה, כי באמצע השבוע יתארחו אצל פורטו בשמינית גמר ליגת האלופות וביום ראשון הבא יפגשו את יובנטוס לקרב צמרת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

* בליגה הצרפתית, שם נפתח המחזור ה-27, ליל שמטה יתרון כפול ב-3:3 נגד ליון שהותיר את השתיים במקומות 6 ו-8 בהתאמה. ג'ונתן דייויד כבש צמד לזכות ליל בדקות 46 ו-61 בפנדל, אבל בראדלי בארקולה צימק בחלוף שלוש דקות ל-2:1. דייויד השלים שלושער בפנדל השני שלו במשחק בדקה ה-79, הקאמבק המופלא של ליון הגיע מצמד של אלכסנדר לקאזט בדקות 83 ו-89 והפער בין הקבוצות נותר שש נקודות, כאמור חלוקת נקודות בסופו של דבר לשמחתן של ראן החמישית וניס השביעית.

* בפתיחת המחזור ה-24 בליגה הגרמנית, בוכום ניצחה 0:2 בקלן והיא כעת המרחק של שלוש נקודות מעל הקו האדום. קווין שטוגר (9) וארהן מסוביץ' (76) כבשו לזכות האורחת.

* בספרד יצא לדרך המחזור ה-26 עם 2:2 דרמטי במיוחד בין קאדיס לחטאפה בקרב התחתית. רובן סורינו (39) ורובן אלקארס (82) כבשו לזכות המקומיים וחטאפה גם כך הייתה מסובכת בעקבות הרחקת דומינגוס דוארטה שגרם לפנדל, אבל למזלה בדקה ה-90+14 אנס אונאל כבש פנדל לזכותה וקבע חלוקת נקודות בסיום - לא לפני שגם איסה הורחק בקאדיס בדקה ה-90+16. עבור חטאפה זו נקודה יקרה שמותירה אותה עם נקודה יותר מסביליה ומאלמריה שבמקומות 17 ו-18 וייפגשו אחת את השנייה בהמשך המחזור, קאדיס עם 27 נקודות ועבורה זהו פספוס גדול בניסיונה להיחלץ מהתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully