וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה נגד דידייה דשאן: "ליצן, איזו חוצפה"

מאמן צרפת טען שהחלוץ היה זה שהחליט לעזוב את מחנה הנבחרת בקטאר בעקבות הפציעה, הכוכב הגיב: "דידייה הקדוש, לילה טוב"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.3/ספורט1

סערת קארים בנזמה בנבחרת חזרה לכותרות בצרפת. מאמן סגנית אלופת העולם דידייה דשאן סיפק את הצד שלו לפרידה של החלוץ מהנבחרת רגע לפני גביע העולם בקטאר, החלוץ לא נשאר חייב ועקץ. כזכור, בנזמה נפצע בשבוע שלפני תחילת המונדיאל, ובעוד הוא טען כי יוכל לשוב ולסייע לטריקולור במהלך הטורניר, הנבחרת הודיעה שהוא יפספס את כל חודש המשחקים והחלוץ של ריאל מדריד שב לבירת ספרד.

בגרסה שלו לסיפור טען המאמן הלאומי כי: "קארים היה פגוע כי המונדיאל היה חשוב לו, הוא אמר לי שזה נגמר. הוא לא היה יכול לחזור להתאמן לפני ה-10 בדצמבר (שבוע לפני הגמר) ואמרתי לו שהוא יכול לתאם את החזרה שלו עם מנהל הנבחרת. כשהתעוררתי שמעתי שהוא עזב, זו הייתה החלטה שלו".

בתגובה לדברים, החלוץ העלה סטורי באינסטגרם על רקע הציטוטים של דשאן וכתב "איזו חוצפה. דידייה הקדוש, לילה טוב", כשהוא מוסיף אמוג'י של ליצן.

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן. רויטרס
שיקר? דשאן/רויטרס

דשאן התייחס גם לטענות שבנזמה היה יכול להיות כשיר לחצי הגמר נגד מרוקו: "הוא שיחק 30 דקות במשחק אימון. אתם חושבים שאפשר להשוות את האינטנסיביות של זה לחצי גמר מונדיאל? למרות הכישרון והסטטוס שלו, הייתם יכולים לדמיין אותו חוזר ברגע האחרון? קארים בעצמו אמר לי שהוא לא יהיה מוכן".

על הקשר בין השניים אחרי הטורניר הוסיף דשאן: "יצרתי איתו קשר גם אחרי שהארכתי חוזה כדי לדעת מה התכניות שלו, הוא אמר שהחליט לפרוש מהנבחרת בלי להסביר למה. אף שחקן לא היה שמח שהוא עזב, לא יודע מי מפיץ את השמועות האלה. אם היו חיוכים זה לא היה בגלל שהוא עזב, אלא בגלל שניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully