וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה התמוגג: "מקווה שכל אחד יזכה לראות את הולאנד משחק"

החלוץ המשיך לשבור שיאים ב-0:1 של מנצ'סטר סיטי על קריסטל פאלאס בדרך לצמק את הפער מארסנל ל-2 נקודות. המאמן החמיא לרודרי: "אחד הקשרים האחוריים הטובים שאימנתי, טוב כמעט כמו המאמן שלו". הולאנד: "אני נהנה מכל דקה פה"

תקציר: קריסטל פאלאס - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט1

רגע לפני שמנור סולומון ופולהאם יארחו מחר (ראשון, 16:00, ספורט1) את ארסנל המוליכה, מנצ'סטר סיטי הצליחה לצמק את הפער מהתותחנים לשתי נקודות בלבד עם ניצחון 0:1 דרמטי על קריסטל פאלאס מפנדל מוצלח של ארלינג הולאנד בדקה ה-78 שהעניק שלוש נקודות חשובות בקרב האליפות.

לחלוץ הנורבגי זה היה שער הפרמיירליג ה-28 העונה וה-33 בכל המסגרות. בכך הוא השתווה לאנדי קול כשחקן עם הכי הרבה שערים ב-30 ההופעות הראשונות שלו בליגה האנגלית, כאשר להולאנד זאת היתה ההופעה ה-26 בלבד.

עוד בפרמיירליג

ארלינג הולאנד לצד פפ גווארדיולה מנצ'סטר סיטי. GettyImages
מהלל את החלוץ. פפ לצד הולאנד/GettyImages

עם סיום המשחק, התפנה החלוץ לספר על התחושה לכבוש שער ניצחון נוסף ועל קרב האליפות עם ארסנל: "כל משחק בפרמיירליג הוא מלחמה. נהנתי מזה, אני נהנה כאן מכל שנייה. בסופו של דבר, הכל עניין של 'לקחת שלוש נקודות'. ראיתם את בורנמות' מנצחת את ליברפול, זה לא פשוט. ארסנל? זאת אנגליה, זאת הסיבה שאני צופה בליגה הזאת כל חיי, אז אני שמח להיות פה ולהילחם בקרב אליפות שכזה".

פפ גווארדיולה החמיא לחלוץ המפציץ שלו ולרודרי שרשם הופעה נהדרת: "אני מקווה שכל מי שיגיע אי פעם לאתיחאד יזכה לראות את הולאנד. רודרי? איזה משחק, איזו הופעה ואיזה קשר יש לנו. אני מדרג אותו כאחד הקשרים האחוריים הטובים ביותר שאימנתי, אבל לא טוב כמו המאמן שלו".

הולאנד עצמו אמר בסיום: "אין משחק קל, אף פעם זה לא קל, זה תמיד מאבק, ואני ממש שמח מהשער וניצחון. אבל זאת העבודה שלי, ואני נהנה מכל שנייה. כולם יודעים כמה הניצחון הזה חשוב עבורנו, ועלינו להמשיך ככה. אני לא מודאג כשלא הולך לנו, אלא מנסה להתרכז במשחק. קבוצות מסתגלות אלינו ומתכוננות, וגם אנחנו רוצים להסתגל ליריבות, זה נורמלי שלומדים לסגור אותנו, מה אפשר לעשות. יש לנו עוד את ארסנל בבית, וחייבים להמשיך לנצח. זאת הליגה האנגלית, מה שראיתי כל חיי, ואני נהנה להיות חלק מזה, נהנה בכל דקה".

בשלישי מנצ'סטר סיטי תארח את ר.ב. לייפציג בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, זאת לאחר שהמפגש הראשון בין הקבוצות הסתיים ב-1:1. לאחר מכן, בשבת (19:45) גווארדיולה יארח את וינסנט קומפאני וברנלי במסגרת הגביע האנגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully