וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:1 למנצ'סטר סיטי על קריסטל פאלאס, גם צ'לסי וטוטנהאם ניצחו

הולאנד (78 בפנדל) העביר את הלחץ לארסנל שמקדימה את האלופה בשתי נקודות. קיין כבש צמד מול נוטינגהאם, 1:3 לבלוז על לסטר

תקציר: כל שערי השבת במחזור ה-27 בליגה האנגלית, 11.3/ספורט1

המחזור ה-26 בפרמיירליג היה אחד המטורפים העונה וכבר בצהרי היום (שבת) נפתח המחזור ה-27 עם הפתעה אדירה בדמות ניצחון של בורנמות' על ליברפול. מי שניצלה את המעידה של הקבוצה של קלופ היא טוטנהאם, שניצחה 1:3 את נוטינגהאם ופתחה פער במקום הרביעי. צ'לסי ניצחה 1:3 בלסטר וסיבכה אותה חזק במאבקי הירידה. מנצ'סטר סיטי העבירה את הלחץ לארסנל אחרי שניצחה 0:1 בלונדון את קריסטל פאלאס והקטינה את הפער מהמוליכה שוב לשתי נקודות.

ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
לא הלך מהשדה אז קיבל הזדמנות מהנקודה הלבנה. ארלינג הולאנד חוגג/רויטרס

קריסטל פאלאס - מנצ'סטר סיטי 1:0

החבורה של פפ גווארדיולה ניצחה בקלות את בורנמות' וניוקאסל בשני המחזורים האחרונים בפרמיירליג, אבל הפעם עבדה קשה יותר כדי לגבור על האקס פטריק ויירה. קריסל פאלאס התגוננה היטב והחזיקה מעמד במשך 78 דקות, עד שמייקל אוליסה שגה עם עבירה ברחבה על אילקאי גונדואן ומי אם לא ארלינג הולאנד הכריע מהנקודה הלבנה. שער מספר 28 העונה בליגה לחלוץ הנורבגי, במשחק לא טוב שלו ושל רבים מחבריו. קווין דה בראונה שותף הפעם רק כמחליף וצפוי לחזור להרכב מול ר.ב. לייפציג בליגת האלופות. פאלאס רק ארבע נקודות מעל הקו האדום אחרי 11 משחקים ללא ניצחון.

דקה 78: גול! אוליסה ביצע עבירה מטופשת ברחבה על גונדואן, הולאנד ניגש לנקודה הלבנה והכניע את גואיטה עם ה-28 שלו העונה בפרמיירליג. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

עוד בוואלה!

סולומון ופולהאם מארחים את ארסנל בראשון, אודגור וטירני כשירים

לכתבה המלאה

צפו בתקציר הניצחון של מנצ'סטר סיטי

תקציר: קריסטל פאלאס - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט1
בן צ'ילוול צ'לסי חוגג. רויטרס
כיכב מול דורטמונד וגם מול לסטר. בן צ'ילוול/רויטרס

לסטר - צ'לסי 3:1

גרהאם פוטר הודה בשבוע שעבר שהוא מודע לכך שאם יפסיד ללידס הוא עלול לשלם את המחיר, אבל מאז עברה צ'לסי ככל הנראה את השבוע הטוב ביותר שלה העונה - היא גברה 0:1 על לידס, ניצחה 0:2 את בורוסיה דורטמונד בדרך לשמינית הגמר והשלימה שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות לראשונה מאז אוקטובר. בן צ'ילוול, שרשם משחק נהדר מול דורטמונד באמצע השבוע עם בישול וסחיטת פנדל, כבש לאורחים כבר בדקה ה-11. לסטר, שנאבקת על חייה בפרמיירליג, חזרה בזכות שער יפהפה של פאטסון דאקה שירה פנימה (39). אלא שעמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה האברץ החזיר את היתרון לבלוז ומתאו קובאצ'יץ' ירה את השלישי בדקה ה-77. ואוט פאס הבלם הבלגי הותיר את לסטר בעשרה שחקנים אחרי שקיבל צהוב שני (87). לצ'לסי אין כבר מטרות בליגה העונה, אבל השועלים רחוקים כעת שתי נקודות בלבד מירידה.

צפו בתקציר הניצחון של צ'לסי

תקציר: לסטר - צ'לסי 3:1/ספורט1
הארי קיין טוטנהאם חוגג עם רישרליסון. רויטרס
נשאר רק הקרב על המקום בליגת האלופות. הארי קיין חוגג/רויטרס

טוטנהאם - נוטינגהאם פורסט 2:3

אנטוניו קונטה התאושש מהניתוח שעבר וחזר לעמוד על הקווים ביום רביעי בשמינית גמר ליגת האלופות נגד מילאן, אבל התרנגולים לא הבקיעו משחק שלישי ברציפות והודחו מהמפעל. אלא שמצב הרוח של טוטנהאם השתפר אחרי ששמעה על ההפסד של ליברפול ובזכות הניצחון הזה היא פתחה פער של שש נקודות על פניה בקרב על המקום הרביעי, קרב שבו משתתפות גם ניוקאסל וברייטון. הארי קיין פתח את הסכר בדקה ה-19 והכפיל בפנדל (35). סון הוסיף (62) מבישול של רישרליסון. ג'ו ווראל צימק (79) ועמוק בתוספת הזמן פורסטר הציל פנדל של אנדרה אייו. נוטינגהאם עם משחק חמישי ללא ניצחון וגם היא חזרה חזק לקלחת התחתית ורחוקה 3 נקודות מהקו האדום.

צפו בתקציר הניצחון של טוטנהאם

תקציר: טוטנהאם - נוטינגהאם פורסט 2:3/ספורט1

משחקים נוספים

אברטון - ברנטפורד 0:1
לאברטון: דווייט מקניל (1)

לידס - ברייטון 2:2
ללידס: פטריק במפורד (40), ג'ק האריסון (78). לברייטון: אלכסיס מקאליסטר (33), ג'ק האריסון (61, עצמי).

יום ראשון בפרמיירליג:

פולהאם - ארסנל (16:00, ספורט1)
מנצ'סטר יונייטד - סאות'המפטון (16:00, ספורט2)
ווסטהאם - אסטון וילה (16:00, ספורט3)
ניוקאסל - וולבס (18:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully