וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי הביסה ופתחה פער של 19 נקודות בפסגה, אינטר רק שלישית

אוסימן וקברצחליה הבריקו ב-0:4 של האלופה שבדרך. הנראזורי הפסידו 1:0 ליובנטוס ואיבדו את המקום השני ללאציו שגברה 0:1 על רומא בדרבי של בירת איטליה

תקציר: לאציו - רומא 0:1/ספורט1

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית ננעל הערב (ראשון) עם בריחתה של נאפולי בפסגה כשדרסה 0:4 את טורינו. לאציו עלתה למקום השני עם 0:1 על רומא בדרבי של הבירה, בעוד יובנטוס גברה 0:1 על אינטר בדרבי ד'איטליה.

שחקני נאפולי חוגגים. MARCO BERTORELLO/AFP, GettyImages
עוד צעד לעבר האליפות. נאפולי חוגגת/GettyImages, MARCO BERTORELLO/AFP

טורינו - נאפולי 4:0

הפרטנופיי ניצחו מפגש חמישי רצוף בין הקבוצות וסיימו את המחזור עם יתרון גדול יותר בפסגה של 19 נקודות בעקבות ההפסד של אינטר ליובנטוס. טורינו הגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, אבל לא הצליחה להתמודד עם צמד הכוכבים של הסרייה A העונה: ויקטור אוסימן כבש צמד בנגיחות (9, 51) והגיע ל-21 שערי ליגה העונה, חביצ'ה קברצחליה הוסיף שער בפנדל (35) ובישול שהביאו אותו ל-12 ו-12 בהתאמה. טנגי אנדומבלה התכבד במסירה של הגאורגי והבקיע את הרביעי של נאפולי (68) במשחק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מתיאה זקאני שחקן לאציו חוגג שער. רויטרס
דאבל עונתי ללאציו בדרבי. מתיאה זקאני חוגג/רויטרס

לאציו - רומא 0:1

הדרבי ה-180 של הבירה, כמו זה שלפניו, שייך לביאנקוצ'לסטי שהשלימו דאבל עונתי על היריבה המרה ופתחו עליה פער של חמש נקודות בקרב על הכרטיסים לליגת האלופות. לאציו אמנם הודחה מהקונפרנס ליג על ידי אלקמאר ושוב חסרה את צ'ירו אימובילה שהיה כשיר רק כדי לשבת על הספסל, אבל זה לא מנע ממנה להנחיל לרומא הפסד שני ברציפות - בשני משחקי הליגה בהם ז'וזה מוריניו ריצה עונש הרחקה. בניגוד להצלחה בעצם העלייה לרבע גמר הליגה האירופית, הפעם רומא פישלה בעקבות צהוב שני מטופש של רוג'ר איבנייז בדקה ה-32. מתיאה זקאני ניצל סגירה לא טובה של המגן ניקולה זאלבסקי ובעט פנימה מזווית קשה בצד שמאל אחרי מסירה של פליפה אנדרסון בדקה ה-65, וללאציו היה גם מזל כאשר שער עצמי של ניקולו קסאלה נפסל על ידי ה-VAR בחלוף שלוש דקות. אדם מארושיץ' ובריאן כריסטנטה התעמתו בשריקת הסיום והורחקו גם הם.

פיליפ קוסטיץ' שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
הכריע את ההתמודדות בשער נהדר. קוסטיץ'/רויטרס

אינטר - יובנטוס 1:0

שתי הקבוצות שזכו יחד ב-55 אליפויות איטליה נפגשו לקרב קריטי עבור המארחת שרצתה לשמור על המקום השני ולא לתת לנאפולי המוליכה לברוח אפילו יותר. לגברת הזקנה שעדיין נלחמת על המקום באירופה גם בעונה הבאה היו תוכניות אחרות. בדקה ה-23 פיליפ קוסטיץ' קיבל מסירה מאדריאן ראביו ושיגר בעיטה אדירה לפינה של אנדרה אונאנה בדרך ל-0:1 שנשמר עד הסיום. המשמעות עבור אינטר היא הפסד שני ברצף בליגה ובריחה של נאפולי בפסגה עם הפרש 21 נקודות ממנה, בעוד יובה התקרב לאטאלנטה שבמקום השישי עם הפרש 4 נקודות בדאבל העונתי שלה בדרבי ד'איטליה.

שחקני סמפדוריה חוגגים עם מנולו גביאדיני. Simone Arveda, GettyImages
ניצחון בית ראשון העונה, ואנחנו באמצע מרץ. סמפדוריה/GettyImages, Simone Arveda

סמפדוריה - ורונה 1:3

סמפדוריה אמנם עדיין עמוק מתחת לקו האדום ונראית בדרך הבטוחה לסרייה B, אבל לפחות היום היא הצליחה לשמח מעט את האוהדים שלה בלואיג'י פראריס, עם ניצחון בית ראשון העונה. ואנחנו באמצע מרץ! מנולו גביאדיני כבש צמד (24, 35) ואלסנדרו זאנולי חתם בדקה ה-98. דוידה פראוני צימק בדקה ה-88, אבל ורונה לא הצליחה לחזור והיא בעצמה במצב רע. לסמפדוריה זה היה ניצחון ראשון אחרי 10 משחקים.

פיורנטינה - לצ'ה 0:1
לפיורנטינה: אנטונינו גאלו (עצמי, 27).

הסרייה A יוצאת לפגרת נבחרות והיא תחזור לפעילות בעוד כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully