וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה המופע של לאציו": אדומים ותגרה בעוד דרבי רומאי שנצבע תכלת

הנשרים גברו 0:1 על רומא ועלו למקום השני, אך העניינים התרכזו בסיום עם דחיפות ועימות בין ספסלי הקבוצות. סארי: "לא נענה למוריניו ולאף אחד, הדרבי הזה מרגש". על אירועי המשחק העצבני והסטטיסטיקה העגומה של איבנז שהורחק

תקציר: לאציו - רומא 0:1/ספורט1

הדרבי של בירת איטליה תמיד מבטיח הרבה ומקיים לא מעט, במיוחד כשמדובר בשתי הקבוצות שנלחמות על המקום שלהן בטופ 4 בליגה האיטלקית. גם אתמול (ראשון) לאציו ורומא נפגשו במסגרת המחזור ה-27 כשהנשרים גברו 0:1 על הזאבים ועלו למקום השני בטבלת הסרייה א' במשחק עצבני במיוחד עם שלושה כרטיסים אדומים ודקות אחרונות של קרב עצבים בין ספסלי שתי הקבוצות.

הבלאגן בדרבי הלוהט החל בדקה ה-32 עם הרחקתו של רוג'ר איבנז שראה כרטיס צהוב שני והשאיר את רומא עד הסיום בעשרה שחקנים. לאציו השתלטה על המשחק, ובדקה ה-65 מתיאה זקאני העלה את המארחת ליתרון שנשמר עד הסיום. שחקניו של ז'וזה מוריניו כבר הצליחו להשוות בדקה ה-67, אך השער נפסל בעקבות נבדל במהלך ולקראת שריקת הסיום, החלה תגרה בין ספסלי שתי הקבוצות בסיומה הורחקו בריאן כריסטנטה ואדם מארוסיץ'.

עוד בכדורגל עולמי

רוג'ר איבנז כרטיס אדום רומא. GettyImages
עוד דרבי אכזרי מבחינתו. איבנז מורחק/GettyImages

התקרית החלה לקראת סיום תוספת הזמן, כאשר פדרו לא הוציא את הכדור החוצה בזמן שאלסיו רומאניולי שכב על הדשא, וברגע שכן עשה זאת, נונו סנטוס גער בו ורץ אליו. המקרה החלה מהומה בין שני הספסלים שהסתיימה לאחר מספר דקות של דחיפות בהרחקת שחקן מכל קבוצה על ידי שופט המשחק.

הרחקתו של איבנז המשיכה את היכולת הרעה שלו במשחקי הדרבי של העיר. במשחק הראשון שנערך ב-2021, הבלם של רומא היה אחראי לשני שערים ב-3:0 ללאציו עם טעויות קשות בהגנה. במשחק הראשון בין הקבוצות שנערך העונה בחודש נובמבר, הברזילאי גרם לאיבוד הכדור שהוביל לשער הניצחון של הנשרים במה שהתברר אמש כדאבל עונתי של לאציו על רומא במסגרת הליגה.

מאוריציו סארי התראיין עם סיום המשחק, והביע את הלחץ שהיה לו לנצח את הדרבי הזה מול רומא של מוריניו: "זה נורמלי לתת סיפוק לכל אנשי לאציו. אני רוצה להיכנס לליבם של אוהדי הקבוצה. ככל שאתה נשאר יותר באווירה הזאת של המועדון ונשאב אליה, ככה היום של הדרבי מרגיש מיוחד יותר. בלילה לא הצלחתי לישון מרוב לחץ. עכשיו אני שמח בשביל הקהל שלנו והאנשים במועדון. זה היה מופע".

מאמנה האיטלקי של לאציו התייחס לריב עם מוריניו ובין הספסלים בתוספת הזמן: "המילים של מוריניו? אני לא יודע אפילו מה הוא אמר, אני לא הולך לקרוא מה היו הדברים האלה. ראיתי סרטונים של רומא, ובכל מקרה, אנחנו לא הולכים לענות למוריניו ולא לאף אחד ברומא. לא נייצר פרובוקציות, ניצחנו בדרבי וזה מה שחשוב".

מאוריציו סארי מאמן לאציו. GettyImages
לא מתייחס לרעשי הרקע. סארי/GettyImages

בחזרה מפגרת הנבחרות רומא תארח את סמפדוריה (2.4), בעוד לאציו תפגוש את מונצה במסגרת המחזור ה-28 של הליגה האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully