וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון: "היינו ראויים לנצח ואז היו אדומים ופנדל, משם אין דרך חזרה"

קשרה הישראלי של פולהאם התראיין בסיום ההפסד 3:1 למנצ'סטר יונייטד ברבע גמר הגביע האנגלי לניב דברת, שליח ספורט1 לאנגליה ושיתף: "מתסכל להפסיד ככה. מחכה לשחק בנבחרת, מאמינים בעצמנו". מרקו סילבה: "מכבד אותם, אבל היינו טובים יותר"

תקציר גביע אנגלי: מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 1:3/ספורט 1

מנצ'סטר יונייטד היתה פחות טובה הערב (ראשון) ברבע גמר הגביע האנגלי מול פולהאם, אך למרות פיגור משער של אלכסנדר מיטרוביץ', היא נהנתה משלוש הרחקות - של החלוץ הסרבי, וויליאן שהרחיק עם היד מהקו ומרקו סילבה - ומול תשעה שחקנים, ראתה את ברונו פרננדש עם צמד ומרסל זאביצר בשער בכורה במועדון, הופכים ל-1:3 בדרך לחצי גמר המפעל ומשחק נוסף באצטדיון וומבלי, שם יתמודדו מול ברייטון. בצד השני של חצי הגמר, מחכה מנצ'סטר סיטי שתפגוש את שפילד יונייטד עם אפשרות לדרבי ענק במעמד הגמר.

מנור סולומון עלה מהספסל רק בדקה ה-89, אך לא הספיק להשפיע על המשחק, במה שאמור להוות לו בחזרה מפגרת הנבחרות את המקום בהרכב של הקוטג'רס בעקבות הרחקתו של שחקן הכנף הברזילאי.

עוד בכדורגל עולמי

הריאיון המלא של סולומון עם ניב דברת

מנור סולומון בריאיון אחרי ההדחה של פולהאם מהגביע בעקבות הפסד למנצ'סטר יונייטד/ספורט1

עם שריקת הסיום, התפנה מנור סולומון להתראיין לניב דברת, שליח ספורט1 באנגליה: "לא ראיתי את נגיעת היד. הייתי יחסית רחוק, חשבתי שזה פגע לו בחזה. זה מתסכל ההפסד הזה. היינו ראויים להוביל ולנצח, ואז קרה מה שקרה עם שני האדומים והפנדל, משם אין דרך חזרה. כולם מאוכזבים ועצבניים, מדברים על השופט ועל מה שקרה - האם היו החלטות נכונות או לא. אין מה לעשות, הפסדנו ונמשיך קדימה".

על פגרת הנבחרת: "אני מחכה כבר לשחק בנבחרת. פותחים קמפיין חדש, מגיע עם כל הרצון והתשוקה לנצח בצמד המשחקים הקרובים. אנחנו מאוד מתרגשים ומאמינים בעצמנו. מקווה שנעשה תוצאות טובות".

אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא שכענו, אבל זה הספיק לחצי הגמר. טן האח/רויטרס

כובש השער שהביא את המהפך לשדים האדומים היה מאושר בסיום והצהיר על הרצון להשיג תואר שני אחרי גביע הליגה: "זה ניצחון עצום. רצינו לחזור לוומבלי ועשינו זאת. היה קשה לחזור מפיגור 1:0, אבל היינו מפוקסים עד הסוף והצלחנו לכבוש שלושה שערים. אני מאוד שמח שיצא לי לכבוש גם את השער הראשון שלי פה במנצ'סטר יונייטד".

על החלטת הפנדל שגררה אחריה שלושה כרטיסים אדומים לפולהאם, כולל למרקו סילבה שעל הקווים ציין האוסטרי: "לא ראיתי את זה. השופט הכריע והסכמנו איתו. אני מפוקס במשחק, לא במה שסביבו. היה לנו פשוט יותר אחרי זה, אנחנו מרוכזים במשחק ובתוצאה בלבד".

אריק טן האח סיכם את עיקר המטרה של המשחק: "קודם כל רצינו לנצח ועשינו את זה. הראינו המון אופי. פולהאם קבוצה נהדרת וכשאתה מנצח אותם אתה צריך להיות במיטבך. אני חושב שהיתה לנו מחצית ראשונה טובה עם מספר הזדמנויות שיכולנו לנצל טוב יותר. האדום של וויליאן? כולם ראו שזאת היתה נגיעת יד. אני לא רוצה לדבר על זה, אני אדבר על השחקנים שלי שיקבלו מנוחה קצת ויחזרו בכושר אחרי פגרת הנבחרות".

מרקו סילבה מאמן פולהאם. רויטרס
לא נרגע גם אחרי שריקת הסיום. סילבה/רויטרס

מאמן פולהאם היה עצבני עם שריקת הסיום והיה משוכנע שהקבוצה שלו היתה צריכה לנצח עד האדומים: "אנחנו מכבדים את מנצ'סטר יונייטד, אבל היינו הקבוצה הטובה ביותר על המגרש עד האדומים".

על ההרחקה שלו הוסיף: "אני לא שמח שעשיתי משהו שגרם לשלוף לי אדום, אבל אני בספק אם זה היה צריך להיות אדום. אני אשמח לדעת מה השופט יכתוב על מה שאמרתי לו בדו"ח השיפט".

רוי קין, קפטן השדים האדומים בעבר ופרשן בהווה, ביקר את התצוגה של קבוצתו לשעבר מול פולהאם: "זה נחמד להיות בצד שזוכה למזל לפעמים והכי חשוב היה לעלות שלב, אבל אני חושב שטן האח מאוד מאוכזב מההופעה של הקבוצה שלו הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully