וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינלי: "מתכוננים לכל משחק כמו לגמר, כל כך כיף לשחק עם סאקה"

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 18:45

ארסנל הגדילה את הפער בפסגה לשמונה נקודות לפני פגרת הנבחרות, ארטטה: "התשוקה והאנרגיות הרשימו אותי, צריך לחזור עם אותה גישה"

תקציר: ארסנל - קריסטל פאלאס 1:4/ספורט 1

לאחר ההדחה המאכזבת מהליגה האירופית, שבה היום (ראשון) ארסנל והתאוששה - ובגדול. התותחנים הביסו בביתם 1:4 את קריסטל פאלאס, רשמו ניצחון ליגה 22 העונה (כמו בכל העונה שעברה) ועשו צעד גדול נוסף אל עבר אליפות ראשונה מאז 2004, שכן הפער ממנצ'סטר סיטי צמח לשמונה נקודות - לפחות עד שהאלופה תשלים את המשחק החסר שלה. בוקאיו סאקה כיכב עם צמד ובישול, והפך לשחקן הראשון העונה בפרמיירליג שרושם לפחות עשרה שערים ועשרה בישולים - והראשון שעושה זאת במדי ארסנל מאז אלכסיס סאנצ'ס ב-2016.

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

גבריאל מרטינלי, שפתח את הסכר בדקה ה-28, אמר על חברו: "הוא בחור נהדר, אני כל כך אוהב לשחק איתו. אנחנו שמחים, היינו זקוקים לניצחון הזה. אנחנו מתכוננים לכל משחק כאילו זה גמר, וכך היה גם היום". על החמצת הפנדל שלו מול ספורטינג אמר: "זה החיים, אי אפשר לכבוש בכל משחק. כמובן שהייתי גמור וחשבתי על זה כל הלילה, אבל הכי חשוב שהשגנו היום שלוש נקודות".

עוד דרבי לונדוני שהסתיים בניצחון

"התשוקה והאנרגיה שלנו בפתיחה - אלה הדברים שהכי הרשימו אותי", אמר מיקל ארטטה. "שלטנו והיינו נחושים אחרי מה שקרה ביום חמישי. סאקה היה מאוכזב שלא השיג שלושער, וזה מה שאנחנו צריכים - אנחנו צריכים ששחקני ההתקפה שלנו יעשו את ההבדל. פער שמונה מרגיש טוב, בעיקר בגלל הדרך שבה אנחנו משחקים והתוצאות שהשגנו. עכשיו צריך לעצור ולקוות שכולם יחזרו מפגרת הנבחרות עם אותה גישה".

המאמן הוסיף ואמר: "אני מאוכזב שספגנו, היינו צריכים להיות טובים יותר במחצית השנייה. היו הרבה פציעות העונה, בחלק מהזמן יש לנו רק 14-15 שחקנים, אבל כולם מוכנים להקריב את הגוף שלהם ואני מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully