וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיינורד בדרך לאליפות אחרי 2:3 דרמטי על אייאקס במשחק העונה

אופיר מרציאנו ישב על הספסל ולא שותף, קבוצתו חזרה עם שלוש נקודות מאמסטרדם לראשונה מאז 2005 והגדילה את הפער ביניהן בפסגה לשש נקודות

תקציר: אייאקס - פיינורד 3:2/ספורט1

משחק העונה בהולנד הבטיח וקיים. אייאקס אמסטרדם כבר חזרה מהקבר מאז פיטורי אלפרד סחרודר ומינוי ג'ון הייטינחה כמאמן עד תום העונה, אבל רצף הניצחונות שלה נעצר היום (ראשון) עם הפסד ביתי 3:2 ליריבה המושבעת פיינורד, מוליכת הטבלה שלאחר 26 מחזורים הגדילה את הפער ביניהן לשש נקודות ועשתה צעד משמעותי מאוד לעבר זכייה ראשונה באליפות זה שש שנים.

פיינורד הפסידה העונה רק פעמיים במסגרת הליגה, הפעם האחרונה שזה קרה לה הייתה בחודש ספטמבר נגד פ.ס.וו איינדהובן. היום באצטדיון ע"ש קרויף, ללא אופיר מרציאנו שישב על הספסל, היא עלתה ליתרון בזק משער נהדר של סנטיאגו חימנס המקסיקני אחרי מבצע קבוצתי מרהיב, אבל המארחת השיבה מיידית עם שער מצדו של הקסיקני שלה, אדסון אלברס שקבע 1:1 בנגיחה מכדור קרן כבר בדקה ה-17. כעבור 20 דקות המהפך הושלם, כאשר סטיבן ברחוין בישל לדושאן טאדיץ' את ה-1:2 בבעיטה מתוך הרחבה, תוצאה שלא השנתה עד המחצית שאליה ירדה אייאקס ביתרון 1:2.

לוצהארל חרטראודה שחקן פיינורד חוגג שער. Soccrates Images, GettyImages
נגח שער אליפות? חרטראודה/GettyImages, Soccrates Images

כמו במחצית הראשונה, גם לחצי השני עלתה האורחת בסערה ושוב היא מצאה את הרשת תוך דקות ספורות - הפעם לקח לה שבע דקות, אז האיראני עלירזה ג'הנבאחש העביר רוחב מימין לשמאל ומצא את סבסטיאן שימנסקי ששלח רגל ארוכה וקבע שוויון. הדרמה הגיעה לשיאה בדקה ה-86, אז לוצהארל חרטראודה נגח את שער הניצחון וקבע 2:3 לפיינורד - שלא ניצחה את אייאקס בחוץ מאז 2005!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully