וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי מאוכזב: "אני ראיתי גול חוקי, פסלו בלי לראות ב-VAR"

מאמן הפועל חיפה אחרי ה-1:1 נגד קרית שמונה: "יותר התקפי ממה שיחקנו היום אי אפשר". אליאל פרץ: "משהו מגמתי נגדנו, כשחזיזה דחף השער לא נפסל". דראפיץ': "ניקח את הנקודה ונמשיך הלאה"

תקציר ה-1:1 של הפועל חיפה מול עירוני קרית שמונה/ספורט1

עירוני קרית שמונה חילצה הערב (ראשון) נקודה מהפועל חיפה ב-1:1 בין הקבוצות שרשמו הכי הרבה תוצאות תיקו בליגת העל - 13 כאלה. האורחת נותרה מתחת לקו האדום עם 22 נקודות ומשחק שלישי ברצף ללא ניצחון, כשהמארחת איבדה יתרון של מוחמד קמארה לשער עצמי של גיא מזרחי במשחק החמישי ברציפות ללא ניצחון שלה במסגרת הליגה.

עבור הפועל חיפה זו תוצאה מתסכלת, כך טען רוני לוי: "אני מבואס, זה משחק שרציתי לנצח. הובלנו וספגנו ממצב נייח שזה מאוד מאכזב. הגענו למספיק הזדמנויות לעשות 1:2. פסלו לנו שער בלי לראות ב-VAR. אני ראיתי גול חוקי. למה זה לא הולך לנו? מאמן גדול אמר לי פעם שלהגיע למצבים זה כבר טוב, עכשיו השחקנים צריכים להביא את עצמם לזה. יותר התקפי ממה ששיחקנו היום אי אפשר. אני חושב שהשחקנים עשו עבודה טובה, הגיעו למצבים. אני מרוצה מהם".

רוני לוי, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
"יותר התקפי ממה ששיחקנו היום אי אפשר"/מאור אלקסלסי

אליאל פרץ היה ביקורתי עוד יותר ממאמנו ואמר על השער שנפסל: "אם היה לי הסבר למה לא הצלחנו לשמור על היתרון...זה מבאס. נתנו גול, 1:2, לא היה פאול. לא יכול להיות שהשופט שורק על זה פאול. איך חזיזה דוחף את גורפינקל דחיפה הרבה יותר ברורה ופה על לשים כתף שורקים פאול? לא אוהב לדבר על השיפוט, אבל זה מגמתי. זה משהו של השופטים נגדנו. למה זה קורה? אין לי סיבה, צריך לשאול אותם. מאכזב מאוד, ובכל זאת היינו צריכים לייצר יותר מצבים".

על הנקודה שמסייעת במאבקי התחתית אמר הקשר: "זה לא מנחם. 9 זה פער שאפשר לצמצם. לא מסתפקים בתיקו, בטח שלא בבית שלנו. הפנים שלנו לפגרה, נעבוד קשה, ואחר כך נקווה להביא שלוש נקודות מול בית"ר ירושלים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דוד פוקסמן שופט כדורגל פוסל שער של הפועל חיפה מול עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
פוקסמן פסל את השער, פרץ לא הסתיר את דעתו על כך/מאור אלקסלסי

עוד בכדורגל ישראלי

אמנם קרית שמונה נותרה במקום לפני האחרון ובמרחק שלוש נקודות מבני ריינה שמעליה, אבל המאמן סלובודן דראפיץ' אמר בסיום: "היה כיף לשחק במזג אוויר כזה, אבל גם קשה. ניסינו לפתח את המשחק, במחצית הראשונה זה לא הצליח ובמחצית השנייה יותר. יכולנו לנצח וגם להפסיד באותה המידה. זה הפלייאוף, ניקח את הנקודה ונמשיך הלאה. מה שאנחנו מנסים להגיד לשחקנים זה שאנחנו צריכים להתרכז רק בנו. אנחנו יכולים לשמור על סטטוס הקוו עם תיקו כזה, ככה זה הפלייאוף ועד הסוף אנחנו צריכים להילחם על החיים שלנו".

סלובודן דראפיץ', מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
לוקח את הנקודה. דראפיץ'/מאור אלקסלסי

רועי קהת שעלה מהספסל הוסיף לדברי מאמנו: "אני חושב שתמיד אם תשאל שחקנים, יותר מלחיץ לשבת על הספסל. רציתי לעזור לקבוצה כמה שיותר. אנחנו צריכים כל הסגל לנצח משחק כזה. סיימנו בתיקו, נמשיך. נשארו שישה משחקים וכל הנקודות יקרות. אנחנו מאבדים נקודות כאלה יותר מדי, גם שבוע שעבר. היום היה משחק פחות טוב ביחס לחודש האחרון. אם נמשיך ביכולת טובה נביא נקודות. יש לנו שבועיים עד המשחק הבא ונגיע מוכנים להמשך הפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully