וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון קופמן תקף את זיו אריה: "נשבר לי, הוא מאוס בעיניי"

מגיש תכנית הספורט ב-103FM העלה לשידור את ליאב נחמני, שדר הקווים שנקלע לריאיון מעורר סערה עם מאמן הפועל ירושלים. משה פרימו הוסיף: "אין לו קלאס, הוא לא מכבד"

זיו אריה ואליניב ברדה מגיבים לניצחון 0:1 של הפועל באר שבע על הפועל ירושלים/ספורט1

זיו אריה שוב על המוקד. מאמן הפועל ירושלים סופג ביקורות גם על ריאיון סיום המשחק שהעניק אתמול (שבת), לאחר שהפועל ירושלים נכנעה להפועל באר שבע וספגה הפסד שני ברציפות.

הערב (ראשון) בתכנית הספורט של 103FM עלה לשידור ליאב נחמני, שדר הקווים של ספורט1 במשחק אתמול שראיין את אריה ונקלע לריאיון מעורר סערה נוסף עם המאמן, שלהגנתו יצא המגיש רון קופמו שטען: "זיו אריה התנהג מזעזע לשדר קווים שבא לעשות את העבודה, לא הקניט אותו ושאל את השאלות לעניין".

"נשבר לי מזה, הוא מאוס בעיניי", המשיך קופמן בביקורת הנוקבת על אריה, "הוא תופס קטע על שדרים שבגלל ההסכמים המחייבים של המנהלת עם המוצר לא יכולים לענות לו. אני מציע שבמשחק הבא תראיינו את ליאור זדה או שי אהרון במקום". לדברי קופמן הוסיף משה פרימו: "יש הבדל 180 מעלות בין זיו אריה שמנצח מאשר אחרי הפסד. אין לו קלאס, הוא לא מכבד".

נחמני הבהיר שהוא לא נעלב מהתנהגותו של אריה ואמר לסיכום האירוע מבחינתו: "זה מקצועי נטו, אני מסיים והולך הביתה. בגלל שאני מסתכל על זה כמקצועי נטו, ברגע שהוא אמר 'אני הפסדתי את המשחק במחצית הראשונה ב־95 אחוז', מבחינתי הוא אמר את סיפור המשחק וזה התפקיד שלי כמראיין. בסופו של דבר הוא אמר את הדברים".

ניתן לצפות בראיונות המלאים שנערכו אחרי המשחק בספורט1 בנגן הווידאו בתחילת הכתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully