וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פנתה ליו"ר איגוד השופטים: "מקפחים אותנו"

19.3.2023 / 18:07

מנכ"ל המועדון, לירן מוכתר, ביקר את השיפוט במשחקי המועדון בשלושה מקרים בהם התקבלו החלטות נגדם: "צריך לשנות את הגישה הרופסת כשמדובר בנו, להרתיע בהגינות ומקצועיות"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

אחרי ההפסד 2:1 לבית"ר ירושלים אתמול (שבת) שהשאיר את האדומים במקום ה-11 בפלייאוף התחתון של ליגת העל, בהפועל תל אביב התמקדו היום בפנייה ליו"ר איגוד השופטים בנוגע לשורת מקרים שהתרחשו במשחקי המועדון לאחרונה, ולפיהם הפועל קופחה במספר אירועי שיפוט.

במכתב, אותו כתב מנכ"ל המועדון לגיורא ענבר, פורטו האירועים האחרונים עליהם התלוננו האדומים - החל מהמשחק הקודם מול בית"ר ירושלים בו לא נשלף אדום ליון ניקולאסקו, דרך אי השריקה על העבירה של דולב חזיזה על יהב גורפינקל במשחק מול מכבי חיפה ועד האירוע אתמול, בו שוער בית"ר ירושלים, מיגל סילבה, היה אמור להיות מורחק באדום ישיר לטענת המועדון התל אביבי.

עוד בכדורגל ישראלי

שחקן הפועל תל אביב אחרי גורפינקל אחרי ששחקן בית"ר ירושלים יון ניקולאסקו בעט בפניו. דני מרון
תלונות ליו"ר איגוד השופטים. פגיעתו של ניקולאסקו בגורפינקל/דני מרון

האזינו: אופיר סער על הזעם בהפועל תל אביב

האדומים התלוננו שלא זכו להתייחסות מצד צוות השיפוט וה-VAR בכל אחד מהמשחקים, ובמכתב נכתב בין היתר: "איגוד השופטים זוכה לביקורות רבות מצד מועדונים רבים ואנשי מקצוע בענף. על אף טעויות שיפוט רבות, אין זו דרכה של הפועל תל אביב לבקר את האיגוד ודרכו, אך אם יש צורך, נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו בכדי שנזכה לכבוד המגיע למועדון בקרב השופטים בישראל. בידך הכוח לשנות במהרה את הגישה הרופסת של השופטים כשמדובר בהפועל תל אביב, להרתיע - ולגרום לכך שבהמשך יפעלו כמצופה מהם, בהגינות ומקצועיות - ללא חששות ממועדונים או קהלים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully