וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "אני לא מוחק אנשים". בניון: "לא ארד לרמה נמוכה". גלזר זומן

19.3.2023 / 12:00

מאמן נבחרת ישראל והמנהל המקצועי ערכו מסע"ת לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2024, נגד קוסובו ביום שבת בבלומפילד. חזן: "אבו פאני יהיה חלק מהנבחרת בעתיד". בניון: "אין לי שום דבר אישי נגד אף אחד"

מסע"ת נבחרת ישראל לקראת פתיחת מוקדמות יורו 2024/צילום: שלומי גבאי | עריכת וידאו: ניר חן

קמפיין מוקדמות יורו 2024 של נבחרת ישראל ייצא לדרך ביום שבת עם משחק בית בבלומפילד נגד קוסובו. שלושה ימים לאחר מכן הכחולים-לבנים יתארחו בסטאד דה ז'נב אצל נבחרת שוויץ והציפייה היא לסיים את שני המחזורים הראשונים בבית ט' עם לפחות שלוש נקודות.

ישראל מעולם לא עלתה לאליפות אירופה, אבל הפעם יש לה סיכוי גדול לעשות זאת. שתי נבחרות יעפילו מכל בית וההגרלה נוחה, ובכל מקרה לנבחרת יהיה צ'אנס לעשות זאת גם דרך הפלייאוף של ליגת האומות. היום (ראשון) נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן הלאומי אלון חזן והמנהל המקצועי, יוסי בניון.

חזן ובניון אישרו שהזימון הנוכחי יהיה האחרון של ביברס נאתכו, שיסיים את דרכו בנבחרת לאחר מכן. דן גלזר זומן במקום שון גולדברג הפצוע.

אלון חזן מאמן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
"אין שום אינטרס אישי כזה ואחר". חזן/שלומי גבאי

אלון חזן

על היריבה קוסובו: "אני יודע שיש כאלה שחושבים שאנחנו הולכים לטיול ביום שבת, אבל נפגוש נבחרת כדורגל אמיתית. אנחנו משחקים בבית ואני חושב שאין נבחרת שצריכה לבוא לפה ולהרגיש שהיא פייבוריטית נגדנו. קוסובו נבחרת מצוינת, אבל המטרה שלנו היא שהשחקנים ירגישו בטוחים בעצמם".

על הרחשים בתקופה האחרונה: "בתקופה האחרונה היו דברים שהיו יכולים לגרום לדעת לסטות, אבל אנחנו מרוכזים במשחק. אומרים כל מיני דברים כאלה ואחרים, אבל אנחנו עושים הכול כדי שהנבחרת תהיה הכי טובה שעומדת לרשותנו ולהשיג את התוצאות הכי טובות. אין שום אינטרס אישי כזה ואחר. טובת הנבחרת היא הדבר היחיד שעומד לנגד עינינו. מעולם לא פניתי בתלונה לקבוצה, מאמן, שחקן... לעולם לא אתייחס בצורה לא מכובדת למישהו בכדורגל שלנו".

על הביקורת של שחקנים שלא זומנו: "אני פוטר את כולם מהתנצלות כבר עכשיו, אני לא אדם כזה והנבחרת מבחינתי יותר חשובה. אנחנו לא כועסים אם שחקן לא זומן וזה כואב לו וצורם לו, זה אפילו משמח אותי. אני מכבד כל אחד שרוצה להיות חלק מהנבחרת הזו. אבל צריך לכבד ויש דרך להגיד את הדברים לטובת כולם. המטרה שלי היא לא הצלחה של אלון חזן, אלא הצלחה של נבחרת ישראל".

על דיא סבע: "אף אחד לא משחק תחתיי, מי שמגיע משחק תחת נבחרת ישראל. אני ישר כל החיים שלי. אני לא נכנס לסיבות, מבחינתי הסיבה היחידה שהוא לא כאן היא שהוא לא רצה. אנחנו רוצים בנבחרת ישראל רק שחקנים שרוצים להיות פה. לא ביקשתי מסבע להתנצל, אני לא מוחק אנשים".

על מוחמד אבו פאני: "ידענו ששון גולדברג אולי לא יעמוד לרשותנו ורצינו שחקנים שיכולים לשחק בכמה עמדות. היו אילוצים שהתחשבנו בהם בזימונים לשני המשחקים הספציפיים האלו. אבו פאני שחקן טוב מאוד שיכול להיות בנבחרת ובעתיד גם יהיה".

על מנור סולומון ואוסקר גלוך: "סולומון לא אמור להוביל את הנבחרת ליורו, הוא אמור להיות חלק מנבחרת שרוצה לעלות. אם נצטרך להישען על שחקן אחד לא נעשה שום דבר. גלוך הוא לא מסי ולא אמור להיות מסי. הוא אמור להיות אוסקר שמשדרג את עצמו ובהמשך את נבחרת ישראל. יש לנו סבלנות, לא נזרוק שחקנים צעירים למים מהר מדי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
יוסי בניון המנהל המקצועי של נבחרת ישראל. שלומי גבאי
"מה, אנחנו לא רוצים לעלות ליורו? לא נעשה משהו שיפגע בסיכויים". בניון/שלומי גבאי

יוסי בניון

על הזימונים לסגל: "הייתי שחקן המון שנים בנבחרת ולא ראיתי פעם אחת שפורסם סגל ובתקשורת אמרו שהכול מושלם. בלב שלם אני אומר שכל השיקולים מקצועיים ונקיים. תמיד יהיו רעשים מסביב, אבל החוכמה היא להתעלם ולהתרכז במה שחשוב. אנחנו בוחנים את כל הסיטואצית, איך להגיב במהלך משחקים. קורה שנשארים שחקנים שלדעת אחרים מגיע להם יותר או פחות, אבל הכול מקצועי".

על האכזבה של שחקנים שלא הוזמנו: "יש הרבה שחקנים שמאמינים בעצמם, אבל חשוב שתבינו שהבחירות שלנו נעשות בראיה נקייה. אין לי שום דבר אישי נגד אף אחד. מה, אנחנו לא רוצים לעלות ליורו? לא נעשה משהו שיפגע בסיכויים. אולי אנחנו טועים, אולי בעתיד ישתנו דברים, אבל זו הדרך שלנו ובה אנחנו הולכים".

על הביקורות, בין היתר בפרשת זהבי: "זה לא משפיע עליי, אני מכיר את התקשורת והאינטרסים. אין טעם שאני אגיב כי אני לא רוצה לרדת לרמה כזו נמוכה. אני בוחר לא להיכנס לוויכוחים כאלה ואחרים. אני מספיק חזק לספוג את כל הביקורות והמילים היפות. מה שחשוב לי זה שלצוות והשחקנים יהיה שקט. אני מוכן לספוג את הכול כדי שיהיה בנבחרת שקט".

על השאיפה של שחקנים לשחק במדים הלאומיים: "מי שמוותר על הנבחרת הבעיה היא אצלו, לא בנבחרת. זה הפסד שלו. אני מעדיף להסתכל על הצד החיובי. אנחנו מקבלים המון הודעות משחקנים שמראים רצון להיות חלק בנבחרת. אני מעדיף להסתכל על הצד החיובי. אני באמת מאמין שכולם רוצים להיות פה".

משחקי נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2024

25.3, ישראל - קוסובו
28.3, שוויץ - ישראל

16.6, בלארוס - ישראל
19.6, ישראל - אנדורה

9.9, רומניה - ישראל
12.9, ישראל - בלארוס

12.10, ישראל - שוויץ
15.10, קוסובו - ישראל

18.11, ישראל - רומניה
21.11, אנדורה - ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully