וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו יערוך הופעת פרידה מהנבחרת, חזן: "הוא לא קיבל את הכבוד הראוי לו"

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 12:52

בניון וחזן אישרו שהזימון הנוכחי יהיה האחרון של ביברס נאתכו, שיסיים את דרכו בנבחרת לאחר מכן. חזן: "הרבה שחקנים שייקחו דוגמה ממנו, יעשו קריירה עשירה". בניון: "זו תהיה ההתכנסות האחרונה שלו. ניסיתי לשכנע אותו בהרבה שיחות כדי שימשיך כמה שיותר, אבל הוא החליט"

קמפיין מוקדמות יורו 2024 של נבחרת ישראל ייצא לדרך ביום שבת עם משחק בית בבלומפילד נגד קוסובו, והוא צפוי להיות מרגש במיוחד: משחק הבית האחרון של ביברס נאתכו במדים הלאומיים.

ביברס נאתכו, נבחרת ישראל בכדורגל, חוגג את הניצחון על אוסטריה. ברני ארדוב
הזדמנות להגיד תודה. נאתכו/ברני ארדוב

היום (ראשון) מאמן הנבחרת אלון חזן והמנהל המקצועי יוסי בניון אישרו שהזימון הנוכחי יהיה האחרון של ביברס נאתכו, שיסיים את דרכו בנבחרת לאחר מכן. בניון אמר: "ביברס אחד האנשים הכי טובים שנתקלתי בהם ואחד השחקנים הכי טובים ונאמנים בנבחרת ישראל. מגיע לו הכבוד הכי גדול שיש. זו תהיה ההתכנסות האחרונה שלו. ניסיתי לשכנע אותו בהרבה שיחות כדי שימשיך כמה שיותר, אבל הוא החליט. אחרי שהוא יגיע, הוא יסביר את הסיבות שלו. אין ראוי ממנו לשחק בפעם האחרונה מול אצטדיון מלא".

חזן על נאתכו: "לדעתי הוא לא קיבל את הכבוד הראוי לו לאורך הדרך. הוא צריך להיות סמל להרבה ילדים שגדלים בנבחרות הצעירות. הוא יודע מה הוא מייצג, יודע מה הוא מחבר, מבין שכדורגלן בנבחרת צריך להיות אדם מיוחד במינו ולא רק כדורגלן טוב. הרבה שחקנים שייקחו דוגמה ממנו, יעשו קריירה עשירה. כל מי שעבד סביבו לאורך הקריירה שלו, לא היה יכול שלא להעריך אותו".

שלושה ימים אחר המשחק מול קוסובו, הכחולים-לבנים יתארחו בסטאד דה ז'נב אצל נבחרת שוויץ והציפייה היא לסיים את שני המחזורים הראשונים בבית ט' עם לפחות שלוש נקודות. ישראל מעולם לא עלתה לאליפות אירופה, אבל הפעם יש לה סיכוי גדול לעשות זאת. שתי נבחרות יעפילו מכל בית וההגרלה נוחה, ובכל מקרה לנבחרת יהיה צ'אנס לעשות זאת גם דרך הפלייאוף של ליגת האומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully