וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים קבע: לניקולאסקו הגיע אדום, הרחקת קנצפולסקי מוצדקת

6.3.2023 / 13:10

לפי הוועדה המקצועית, חלוץ בית"ר ביצע "עבירה אלימה" על גורפינקל. באשר לקשר הפועל תל אביב, השופט פריד צדק בהחלטתו. צפו באירועים

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים פרסמה היום (שני) את מסקנותיה בנוגע לשני אירועי השיפוט המרכזיים במשחק בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב אמש. השורה התחתונה: יום ניקולאסקו היה צריך להיות מורחק והכרטיס האדום ששלף השופט יגאל פריד לאל ים קנצפולסקי היה מוצדק.

בדקה ה-30 הופל ניקולאסקו על ידי יהב גורפינקל, ותוך כדי התגלגלות על הקרקע, חלוץ בית"ר בעט בפניו של מגן הפועל תל אביב, במה שניתן היה לפרש כמעשה מכוון. לא רק פריד התעלם מהאירוע, אלא גם שופט המסך אלי חכמון שהחליט לא להתערב. היום החליטה הוועדה המקצועית: "מדובר בעבירת אלימות המחייבת כרטיס אדום והתערבות שופט המסך".

הרחקת קנצפולסקי הגיעה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. קשר האדומים גלש קדימה עם הפקקים חשופים ופגע בתמיר עדי מעל גובה הקרסול, פריד לא היסס ומיד שלף את הכרטיס האדום. באיגוד השופטים קבעו: "כרטיס אדום מוצדק, בגין עבירת משחק חמורה. פגיעה בנקודת מגע גבוהה במהירות ובאמצעות פקקים חשופים".

צפו באירוע: לפי איגוד השופטים, על זה הגיע לניקולאסקו אדום

שחקן בית"ר ירושלים יון ניקולאסקו בועט בפניו של שחקן הפועל תל אביב יהב גורפינקל/ספורט1

בסיום המשחק התראיין פריד והסביר בנוגע לאירוע הראשון: "במגרש אבחנו במגע של ניקולאסקו בשחקן הפועל תל אביב, בחנו את האירוע במגרש שופט המסך ואני, מבחינתנו היה ספק בכוונה של ניקולאסקו לפגוע בשחקן היריב כי זה היה תוך כדי הנפילה, ולכן השארנו את ההחלטה במגרש".

באשר להרחקה ניתח השופט: "מבחינתי על הדשא אני אבחנתי את האירוע בצורה טובה, הייתי מאוד קרוב, קנצפולסקי הגיע במהירות, עם רגל גבוהה ופקקים חשופים שפגעו בשוק של שחקן בית"ר ירושלים. בסופו של דבר זה סיכן את שלום היריב, מבחינתי בריאות השחקן היא מעל הכל ולכן שלפתי את הכרטיס האדום. כדורגל משחקים על גובה הדשא, ולכן מבחינתי, כשהכדורגל עולה כל כך גבוה, אין מקום לשיקול דעת מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully