וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "מועדים ככה כל העונה", מימר: "לא היינו ראויים להפסיד"

אכזבה בבני סכנין מול שביעות רצון בבני ריינה אחרי ה-2:2 הדרמטי בין הקבוצות. מאמן האורחת סיכם: "נמשיך לצבור נקודות עד מטרת ההישארות בליגה". כיאל הגן על סבע: "דיא כוכב כדורגל, שכל אחד יחליט לעצמו"

תקציר: בני סכנין - בני ריינה 2:2/ספורט1

בני סכנין ומכבי בני ריינה נפרדו הערב (ראשון) ב-2:2 דרמטי עם שער של מארק קוסטה בתוספת הזמן שחילק את הנקודות בין שתי הקבוצות מהמגזר. העולה החדשה השיגה נקודה קריטית במאבקי ההישרדות שלה עם שלושה משחקים אחרונים ללא הפסד של שני המועדונים בליגה.

עוד בכדורגל ישראלי

מאמן בני ריינה שרון מימר. קובי אליהו
נקודה חשובה להישרדות. מימר/קובי אליהו

שרון מימר סיכם: "לא היינו ראויים להפסיד, הנקודה עשתה צדק. אני שמח על הדרך שהקבוצה שלי עושה, היה משחק קשה נגד קבוצה קשה במגרש קשה. נמשיך לצבור נקודות עד המטרה, זה הדבר היחיד שמעניין אותנו. סכנין עלו בהתלהבות, לצערי נפלנו בפועלת הגנה פחות טובה בפנדל. עדיין, גם אחרי הגול שספגנו שיחקנו, הקבוצה הזאת לא מאבדת תקווה עד הדקה ה-90, זו לא פעם ראשונה שאנחנו מבקיעים בדקות הללו וזה מראה על אופי גדול. היה משחק טוב, והתיקו משקף. גם בתקופה הפחות טובה שלנו אמרתי - יש סיבה לצאת למלחמה. הרגשתי טוב גם כשלא ניצחנו. אני מקווה שנמשיך לעבוד קשה ונשיג נקודות".

לואי חלף: "אני תמיד שמח לעזור לקבוצה שלי, להיכנס ככה ולתת גול זה מאוד מרגש. כולם רצו אלי, עודדו אותי, נתנו לי ביטחון ודחפו אותי קדימה. אנחנו קבוצה טובה מאוד, אני בטוח שנישאר בליגה. אני מקווה שנמשיך ככה".

שחקן בני סכנין בירם כיאל עם שחקן בני ריינה עבדאללה ג'אבר. קובי אליהו
הגן על החלטת סבע. כיאל/קובי אליהו

קובי רפואה הביע את אכזבתו על איבוד הנקודות: "כמובן שלא הייתי מרוצה, עוד פעם לקבל גול בתוספת הזמן, זו פעם שנייה שזה קורה לנו מולם. אני מאוד מאוכזב, זה כמו הפסד, כל התיקואים האלה הם כמו הפסדים בשבילי. טיפה לחץ, אנחנו לא עומדים בזה. מאכזב מאוד. ב-1:2 היינו צריכים לשמור על זה ולגמור את הסיפור ומעדנו, כמו שאנחנו מועדים כמעט בכל העונה".

"גיא מלמד בין החלוצים הטובים בארץ אם לא הטוב בהם", הוסיף מאמן סכנין. "לפעמים להושיב שחקן אחד שלא נמצא בתקופה טובה זה לא כל כך נורא. זה לא סיפור. הוא חלוץ אדיר. איפה שאאמן ארצה אותו איתי. זה לא עונש".

בירם כיאל הגיב בסיום: "המשחק התחיל בשליטה שלנו, קיבלנו את הגול לקראת סוף המחצית הראשונה, חצי שני חזרנו, היינו טובים, זה מאכזב. היה פנדל שטותי. אין מילים. לא הצלחנו לנצח משחק סופר-חשוב לנו, לקבל בנאיביות כזאת פנדל זה לא מקובל.

על דיא סבע: "זכותו של השחקן להחליט אם הוא רוצה להיות או לא להיות. דיא כוכב כדורגל, שכל אחד יחליט לעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully