וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד לא משתפת פעולה עם אופ"א: "הצעת הפיצוי אינה מספקת"

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 19:33

באלופת אירופה סבורים כי החזר המחיר על הכרטיסים לאוהדים שנכחו באצטדיון בגמר ליגת האלפות בפריז אינו מספיק: "דרישות בלתי מתקבלות על הדעת. מבקשים מהארגון לקחת את מלוא האחריות"

המהומות מחוץ לסטאד דה פראנס בגמר ליגת האלופות/לפי סעיף 27/א' לחוק זכויות יוצרים

אחרי שאוהדי ליברפול קיבלו הודעה מאופ"א כי ארגון הכדורגל האירופי יחזיר את הכסף על הכרטיסים בהפסד בגמר ליגת האלופות בעונה שעברה לריאל מדריד, באלופת אירופה הודיעו היום (חמישי) כי הם מסרבים לשתף פעולה בהליך הפיצוי של אופ"א.

כזכור, משחק הגמר נפתח באיחור רב של 36 דקות, אחרי שאוהדי ליברפול ספגו גז מדמיע על ידי המשטרה המקומית בגמר שנערך בפריז, כאשר הקהל האדום הואשם בכך תחילה על האיחור לאצטדיון, צפיפות בעקבות כך בתורים, בעוד בפועל הם הותקפו על ידי כוחות האבטחה וכנופיות מקומיות. כעת, לאחר שאופ"א הודיעה כי תפצה את אותם אוהדים שסבלו מהכאוס שהתרחש בפריז - זאת כל עוד הם יכולים לספק הוכחה שהם נכנסו בשעה מסוימת לאצטדיון ואכן סבלו מהאלימות - ריאל מדריד הצהירה שהיא לא תקבל את ההצעה של הארגון.

עוד בכדורגל עולמי

אוהדי ליברפול תקועים מחוץ לסטאד דה פראנס בגמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד. THOMAS COEX/AFP, GettyImages
על אף הצעת אופ"א, הסקנדל בפריז עוד לא נגמר. אוהדי ליברפול בגמר/GettyImages, THOMAS COEX/AFP

"ריאל מדריד החליטה לא לשתף פעולה בהליך הפיצוי המוגבל שמציעה אופ"א", כך נכתב בהודעת המועדון. "למרבה הצער, אנו סבורים שההצעה של אופ"א אינה מספקת ומורכבת אך ורק מהחזר של מחיר הכרטיסים, שגם הוא בכפוף לדרישות בלתי מתקבלות על הדעת, כולל מתן הוכחה של זמן הגישה לאצטדיון. אנחנו מבקשים לתקן את המצב ומהארגון לקחת את מלוא האחריות על האירוע".

שתי הקבוצות ייפגשו ביום רביעי (22:00) בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, זאת לאחר שבמשחק הראשון ריאל מדריד גברה 2:5 על ליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully