וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני טוטנהאם מתחננים לפוצ'טינו שיחזור, דניאל לוי פחות מתלהב

לפי "סקיי", שחקנים ואנשי צוות של הספרס רוצים בשובו של המאמן הארגנטינאי, אולם הבעלים זוכר היטב מדוע פיטר אותו ב-2019. הארי קיין בדרך למנצ'סטר יונייטד?

תקציר ניצחונה של וולבס 0:1 על טוטנהאם/ספורט1

על רקע הערכות שאנטוניו קונטה יעזוב את טוטנהאם עוד לפני סיום חוזהו בקיץ הקרוב, כאשר לאחר ההדחה מליגת האלופות אמש (רביעי) נותרו לספרס עוד 12 משחקים עד לסיום העונה והסיכויים לתואר לא קיימים, מספר שחקנים בקבוצה "מתחננים למאוריסיו פוצ'טינו שיחזור" לקדנציה שנייה כמאמן - כך דווח היום ב"סקיי".

בגוף התקשורת הבריטי טוענים כי גם חלק מהצוות המקצועי מאוד רוצה שהמנג'ר הארגנטינאי ישוב ויחייה מחדש את המועדון, הוותיקים בסגל מתגעגעים לסגנון האמיץ והמתקדם שנעלם מטוטנהאם מאז פיטוריו של פוצ'טינו בנובמבר 2019 ובנוסף קיימת תחושה שכבר לא משקיעים בפיתוח שחקנים.

עם זאת, באנגליה נכתב שהבעלים דניאל לוי ובכירי ההנהלה זוכרים מצוין את הסיבות שהביאו לפרידה מהמאמן בזמנו, ולא ייכנעו ללחצים למרות הרגשות החיוביים שלהם כלפי פוצ'טינו, שלפי "סקיי" נחשב למועמד העיקרי של נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס להחלפת קרלו אנצ'לוטי בעונה הבאה.

בין המועמדים האחרים של טוטנהאם לרשת את קונטה, הוזכרו גם רוברטו דה זרבי (ברייטון), לואיס אנריקה, תומאס טוכל, מרקו סילבה (פולהאם) ותומאס פרנק (ברנטפורד).

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. רויטרס
לא בטוח שהמאמן הבא של טוטנהאם ייהנה משירותיו. הארי קיין/רויטרס

יהיה מי שיהיה המאמן הבא של התרנגולים, ייתכן מאוד שאת הארי קיין הוא לא ימצא בסגל. הצפי הוא שהחלוץ בן ה-29 יבקש לעזוב לאור הסכנה לסיים את הקריירה בלי תארים, שכן חוסר התחרותיות של טוטנהאם זועק לשמיים. ב"גארדיאן" נכתב היום שמלך השערים של נבחרת אנגליה, בצוותא עם ויין רוני, סומן כמטרת החיזוק העיקרית של מנצ'סטר יונייטד לעונה הבאה.

בהמשך לכך אמר פרשן "סקיי" ג'יימי קראגר: "מנצ'סטר יונייטד היא היעד הריאלי היחיד עבור קיין. כשחושבים על כך שלליברפול יש את דרווין נונייס, למנצ'סטר סיטי את ארלינג הולאנד ושלארסנל הוא לא יכול לעבור, אני לא רואה עוד הרבה מועדונים שהוא יכול לחתום בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully