וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא צרפת התנצל על הכאוס בגמר האלופות: "יש לפצות את האוהדים"

עמנואל מקרון הביע את תמיכתו בכ-2,700 צופים שרכשו כרטיס למשחק בפריז בין ליברפול נגד ריאל מדריד, אך לא זכו להיכנס לאצטדיון

סיכום עונת 2021/22 של ספורט1/ספורט1

שבוע ימים מאז גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לליברפול ולאחר הכאוס המטורף מחוץ לאצטדיון סטאד דה פראנס בצרפת, נשיא צרפת, עמנואל מקרון, סיפק התבטאות יוצאת דופן שמטרתה לגבות את אלפי האוהדים שנפגעו ולפצותם.

אופ"א פרסמה אתמול (שישי) התנצלות בפני אוהדי שתי הקבוצות ובין השאר נכתב על ידה כי "אופ"א מתנצלת בפני כל האוהדים שהיו עדים לאירועים מפחידים ובפני כל אלו שנפגעו לפני שריקת הפתיחה של גמר ליגת האלופות. זה היה ערב שצריך להיות חגיגה של כדורגל ואסור שדבר כזה יקרה שוב". עם זאת, כידוע, הגמר יצא לדרך באיחור היסטורי של 36 דקות מכיוון שאלפי אוהדים נותרו מחוץ לאצטדיון על אף שברשותם היו כרטיסים ורבים מהם גם נפגעו מגז מדמיע שריססו כוחות המשטרה הצרפתיים.

אוהדי ליברפול תקועים מחוץ לסטאד דה פראנס בגמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד. THOMAS COEX/AFP, GettyImages
אוהדי ליברפול מחוץ לסטאד דה פראנס. חלקם אולי גם לא נכנסו/GettyImages, THOMAS COEX/AFP

אופ"א הודיעה מוקדם יותר השבוע כי היא חוקרת את האירועים ואת הסיבה לכך שאחד השערים של אוהדי ליברפול נסגר למשך שעה ארוכה, יצר דוחק וגרם לכך שאלפי אוהדים עם כרטיסים בידם נכנסו באיחור או לא נכנסו בכלל, כאשר אחת הטענות הייתה שברשותם כרטיסים מזויפים - סביר שאכן היו לא מעט כרטיסים מזויפים, אולם היו גם אוהדים שכניסתם סורבה וזאת על אף שקיבלו כרטיס ישירות מהמועדון.

כעת גם הממשלה הצרפתית סיפקה התנצלות רשמית בפני כ-2,700 אוהדים שנותרו מחוץ לאצטדיון וזאת על אף שהיה ברשותם כרטיס מקורי: "אנחנו עצובים ומצטערים. האם היינו יכולים לעשות דברים בצורה טובה יותר? כן. האם אנשים נפגעו? לא".

הנשיא עמנואל מקרון הוסיף שהוא נותר בהלם מהאירועים שהתרחשו לפני המשחק ולפי הפרסום ב-AFP החליט לגבות את האוהדים, לפחות את אותם 2,700 שלא הצליחו להיכנס למגרש, והבהיר כי יתמוך בכך שיזכו לפיצוי: "לבי עם האוהדים והמשפחות ששילמו על כרטיסים ולא זכו להגיע למושבם. אני מאחל להם ומקווה שיפצו אותם בהקדם האפשרי", צוטט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully