וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוסמאן דמבלה הפצוע יחמיץ את בילבאו ואת ריאל מדריד בליגה

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 15:44

שחקן ברצלונה אמור להיות כשיר לגומלין מול הבלאנקוס במסגרת הגביע. גם פדרי ייעדר ביום ראשון. לבנדובסקי: "אנחנו על המסלול הנכון"

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 1:0/ספורט1

עוסמאן דמבלה יחמיץ את משחקה הקרוב של ברצלונה מול אתלטיק בילבאו ביום ראשון הקרוב, כמו גם את המפגש מול ריאל מדריד במסגרת הליגה בעוד שבוע וחצי, כך מדווחים היום (חמישי) בספרד. שחקן הכנף הצרפתי סובל מפציעב רגלו השמאלית, והקטלאנים מעדיפים שלא לסכנו. לפי הערכות, הוא ימשיך בשיקום ויעמוד לרשות צ'אבי בקלאסיקו הנוסף מול הבלאנקוס, במסגרת גומלין הגביע בעוד קצת פחות מחודש.

שחקן נוסף שלא ישחק במחזור הקרוב הוא פדרי, שנפצע ברגלו הימנית מול מנצ'סטר יונייטד בליגה האירופית, ויחמיץ את משחקו השישי ברציפות.

עוסמאן דמבלה, ברצלונה. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
רק בריאות. דמבלה/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

רוברט לבנדובסקי העניק ריאיון לאתר הרשמי של המועדון, ובו אמר בין היתר: "בחודש הראשון שלי כאן הבנתי כמה פוטנציאל יש, אבל בכדורגל קשה לשנות דברים תוך שבוע או חודש. צריך סבלנות, הדברים הללו לוקחים זמן. כעת אנחנו על המסלול הנכון. עם השחקנים הצעירים הללו, העתיד של המועדון מובטח".

החלוץ הפולני שכבש העונה 25 שערים ב-31 משחקים בכל המסגרות הוסיף: "צ'אבי היה שחקן גדול, הוא ראה בדיוק מה קורה מהקישור, ובגלל זה הוא מסוגל לראות הרבה דברים גם כעת. הוא תמיד אומר שצריך לשנות דברים בתוך המשחק, הוא לא מחכה עד המחצית כדי לבצע שינויים. אני יודע שה-DNA אומר שבארסה צריכה לשחק כדורגל יפה, אבל צריך להעריך את זה שהמשחק השתנה. צריך להתאקלם לסגנון הנוכחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully