וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון: "מרגש מאוד להיות מועמד לתואר שחקן החודש בפרמיירליג"

שחקן פולהאם כבר מוכן למפגש עם ארסנל (א', 16:00, ספורט1): "אם נשחק כפי שאנחנו מסוגלים, נוכל לעשות משהו במשחק הזה"

חמשת השערים של מנור סולומון באנגליה/ספורט1

מנור סולומון ינסה לכבוש בפעם השישית ברציפות, כשפולהאם שלו תארח את ארסנל ביום ראשון הקרוב (16:00, ספורט1). הכוכב הישראלי התראיין לאתר הרשמי של המועדון ודיבר גם על ההפסד לברנטפורד: "עדיין כואב לנו, היה משחק קשה, תוצאה שקשה לקבל. כמובן שרצינו להוציא יותר מהמשחק הזה, אבל זה לא היה הערב הכי טוב שלנו. נתקן את הטעויות ונמשיך הלאה, מצפה לנו משחק קשה ביום ראשון ונרצה להוציא ממנו נקודות. זה היה הפסד ראשון אחרי שמונה משחקים רצופים, רצינו להוציא הרבה יותר מהמשחק הזה".

על המפגש עם המוליכה אמר סולומון: "נצטרך להיות הרבה יותר טובים. אם נרצה להוציא משהו מהמשחק הזה נצטרך להיות בשיאנו. אם נשחק כפי שאנחנו מסוגלים, נוכל לעשות משהו במשחק הזה. ארסנל הקבוצה הטובה בליגה העונה, ברור שיהיה לנו קשה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. אני מקווה שהקהל יעזור לנו להוציא תוצאה טובה".

הישראלי הוסיף ואמר: "פתחתי בפעם הראשונה בליגה וזה מאוד שימח אותי, אני מקווה שזה יקרה עוד הרבה פעמים. לצערי זה לא עזר לקבוצה להשיג תוצאה טובה, ואני מקווה לתוצאות טובות יותר במשחקים הבאים. נחמד לכבוש בנגיחה, הייתי במקום הנכון בזמן הנכון. זה לא היה השער הכי קשה שכבשתי, אבל שער זה שער".

מנור סולומון שחקן פולהאם. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
רצף הכיבושים יימשך? סולומון/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

לבסוף, על המועמדות לשחקן החודש בפרמיירליג אמר: "זה מאוד מרגש, אני שמח מאוד להיות מועמד. זה מאוד משמעותי מבחינתי, להיות באותה רשימה עם שחקנים כל כך גדולים. אני רוצה להמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully