וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק למסי רצף הבקעות ארוך מסולומון: "המון קבוצות עוקבות אחריו"

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 11:52

שחקן פולהאם המשיך ללהוט, עם שער ליגה רביעי ברציפות, זכה לציונים גבוהים בתקשורת וגם לציוץ מחמיא לקראת סיום עסקת ההשאלה שלו בקיץ

חמשת השערים של מנור סולומון באנגליה/ספורט1

מנור סולומון בלתי ניתן לעצירה. נכון, פולהאם שלו הפסידה אמש (שני) 3:2 לברנטפורד, אך הישראלי כבש בפעם הרביעית ברציפות בליגה (ובפעם החמישית ברציפות בכל המסגרות), ושימו לב לנתון הבא: בחמש הליגות הבכירות באירופה, יש רק שחקן אחד עם רצף טוב יותר - זהו ליאונל מסי, שכבש בחמישה משחקי ליגה רצופים עבור פריז סן ז'רמן. לא ייאמן.

עוד בנושא
"סולומון כישרון בסדר גודל של הזאר ורובן. הוא רמה מעל פולהאם"
"אי אפשר לעצור אותו!": אנגליה המומה מהרצף של מנור סולומון
סולומון התרגש: "מדהים לכבוש חמישה שערים ברציפות, חלמתי על זה"

התקציר המלא של המשחק

תקציר: ברנטפורד - פולהאם 2:3 (מנור סולומון הבקיע משחק חמישי ברציפות בכל המסגרות)/ספורט1

יש לציין שהיתה זו הפעם הראשונה העונה ששחקן הכנף הישראלי פותח בהרכב הקוטג'רס במסגרת הליגה, אך בקצב הזה, יהיה קשה להוציא אותו מה-11. על הדרך, הפך כמובן גם לשחקן הישראלי הראשון אי פעם שכובש בארבעה משחקי פרמיירליג רצופים, ובכך ניפץ את שיאו של רוני רוזנטל, שכבש בשלושה משחקים רצופים עבור ליברפול ב-1992. סולומון הפך גם לשחקן פולהאם הרביעי בלבד שכובש בארבעה משחקי פרמיירליג רצופים. קדמו לו סטיד מאלברנק, דימיטאר ברבאטוב ואלכסנדר מיטרוביץ'. שיא הליגה, אגב, שייך לג'יימי ורדי מלסטר, שהרשית ב-11 משחקים רצופים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו בריאיון של סולומון לניב דברת

מנור סולומון מדבר עם ניב דברת בסיום ההפסד 3:2 לברנטפורד/ספורט1

"הוא המשיך את רצף ההבקעות המדהים שלו", נכתב על סולומון ב"סקיי", שם קיבל הישראלי את הציון 7 - רק אנדראס פריירה קיבל ציון גבוה יותר (8). באתר הסטטיסטיקות Whoscored, קיבל סולומון את הציון הגבוה ביותר בפולהאם ובהפרש גדול - 7.6. רק שחקן אחד בשתי הקבוצות קיבל ציון גבוה יותר - אייבן טוני, עם 7.7.

ובריאיון עם התקשורת הבריטית

מנור סולומון מדבר בסיום ההפסד 3:2 לברנטפורד/ספורט1

פבריציו רומאנו, אחד מעיתונאי הכדורגל הפופולריים בעולם, צייץ: "סולומון כבש חמישה שערים בחמשת המשחקים האחרונים בפולהאם. עסקת ההשאלה שלו מתסיימת בקיץ ואז יהיה שייך שוב לשחטאר. המון קבוצות עוקבות אחריו". כזכור, בשבועות האחרונים הוזכר הישראלי כמועמד בין היתר לארסנל, טוטנהאם ואפילו ברצלונה.

ביום ראשון יקווה סולומון להמשיך את הרצף שלו, כשפולהאם תפגוש את המוליכה, ארסנל. "אנחנו כבר עם הפנים קדימה למשחק הבא", אמר לניב דברת. "זה הולך להיות משחק סופר קשה, כולם יודעים מי זו ארסנל ושזו הקבוצה הכי טובה בליגה עד עכשיו, אז יהיה סופר קשה, אבל בבית שלנו אנחנו תמיד רוצים להיות טובים, קשה מאוד לנצח אותנו בבית ואני בטוח שביום ראשון נהיה יותר טובים מאשר במשחק היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully