וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון התרגש: "מדהים לכבוש חמישה שערים ברציפות, חלמתי על זה"

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 7:14

הישראלי הלוהט שוב כבש במדי פולהאם: "אני עובד קשה בשביל זה, אבל הפעם זה לא הספיק לקבוצה שלי". וגם: כל העיניים עליו למשחק מול ארסנל

שערו של מנור סולומון נגד ברנטפורד, החמישי ברציפות באנגליה/ספורט1

הרצף המרשים של מנור סולומון נמשך: הכוכב הישראלי של פולהאם כבש אתמול (שני) משחק חמישי ברציפות, כשהשווה עבור קבוצתו ל-1:1 במשחק שלה מול ברנטפורד. בסופו של דבר פולהאם הפסידה 3:2, אבל באנגליה לא יכולים להתעלם מהיכולת של הכובש הלוהט. סולומון, כזכור, כבש גם במשחקים הקודמים של קבוצתו, מול נוטינגהאם, ברייטון, וולבס ולידס.

עוד בנושא
"סולומון כישרון בסדר גודל של הזאר ורובן. הוא רמה מעל פולהאם"
"אי אפשר לעצור אותו!": אנגליה המומה מהרצף של מנור סולומון

התקציר המלא של המשחק

תקציר: ברנטפורד - פולהאם 2:3 (מנור סולומון הבקיע משחק חמישי ברציפות בכל המסגרות)/ספורט1

בריאיון לניב דברת אמר סולומון בסיום על שערו החמישי ברציפות: "זה מדהים להבקיע חמישה שערים ברציפות, אני עובד קשה בשביל זה. זה משהו שתמיד חלמתי עליו, אבל במשחקים הקודמים זה עזר לקבוצה לקחת נקודות ולעלות שלב בגביע, והפעם זה לא הספיק, כך שהשער שלי קצת פחות חשוב. מקווה שבמשחק הבא שוב אוכל להיות דומינננטי ולעזור לקבוצה, אבל הפעם שכן ניקח נקודות".

לדבריו, "אנחנו מאוד מאוכזבים מהמשחק היום, כי לא פתחנו בצורה שרצינו וידענו שברנטפורד בבית משחקת מאוד חזק. אני חושב שאחרי השער שלהם נכנסנו למשחק ואני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה עם שער השוויון. לצערי הם הבקיעו מפנדל במחצית השנייה ולא הצלחתי לחזור, אבל ננסה לתקן את הדברים ולהגיע מוכנים למשחק נגד ארסנל".

לקראת המשחק מול המוליכה ארסנל אמר סולומון: "אנחנו כבר עם הפנים קדימה למשחק הבא. זה הולך להיות משחק סופר קשה, כולם יודעים מי זו ארסנל ושזו הקבוצה הכי טובה בליגה עד עכשיו, אז יהיה סופר קשה, אבל בבית שלנו אנחנו תמיד רוצים להיות טובים, קשה מאוד לנצח אותנו בבית ואני בטוח שביום ראשון נהיה יותר טובים מאשר במשחק היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

צפו בריאיון של סולומון לניב דברת

מנור סולומון מדבר עם ניב דברת בסיום ההפסד 3:2 לברנטפורד/ספורט1

ובריאיון עם התקשורת הבריטית

מנור סולומון מדבר בסיום ההפסד 3:2 לברנטפורד/ספורט1

גם עיתונאי הספורט הפופולרי פבריציו רומאנו נאלץ להתייחס לעתידו של סולומון, שיהפוך לסחורה לוהטת. "סולומון כבש חמישה משחקים רצופים, ועסקת ההשאלה שלו לפולהאם נגמרת בקיץ", כתב העיתונאי עם 14 מיליון העוקבים בטוויטר, "סולומון יחזור אוטומטית לשחטאר בסיום העונה, כשהרבה מועדונים כבר עוקבים אחריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully