וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סולומון כישרון בסדר גודל של הזאר ורובן. הוא רמה מעל פולהאם"

באנגליה ממשיכים להתלהב משחקן הכנף ומבינים: "יהיה קשה לשכנע אותו להישאר בפולהאם. היא תצטרך להציע משהו אחר מארסנל וטוטנהאם"

תקציר: משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי - הניצחונות של מנצ'סטר סיטי, השער של סולומון בניצחון של פולהאם/ספורט1

למרות שמנור סולומון עדיין לא הוכיח את עצמו לאורך זמן בפרמיירליג, באנגליה ממהרים לצאת בהצהרות יוצאות דופן על היכולות שלו. מחר (שני, 22:00, ספורט1) סולומון הלוהט ופולהאם יתארחו אצל ברנטפורד לדרבי לונדוני וינסו לשמור על המומנטום, אבל בתקשורת האנגלית לא עוסקים בהכרח במשחק, אלא בסימני השאלה סביב העתיד של סולומון.

כזכור, סולומון הצטרף לפולהאם בהשאלה עד סוף העונה, ועל פי דיווחים קבוצות גדולות ביבשת כולל ארסנל, טוטנהאם וברצלונה, כבר מגששות לגביו. אמש נשאל מאמן פולהאם מרקו סילבה על האפשרות שסולומון יישאר בקבוצה בעונה הבאה ונשמע מלא ביטחון בנוגע לכך, אבל יש מי שמתקשה להאמין שזה יקרה.

"יהיו קבוצות גדולות שירצו את מנור, אז כן, אני מאוד מודאג", אמר העיתונאי ראס גולדמן בפודקאסט "Cottage Talk". "ראינו אותו משחק פחות מ-90 דקות בפרמיירליג, אבל נראה שהוא רמה מעל פולהאם. מצד שני, אם אנחנו רוצים לעשות קפיצה קדימה בתור מועדון, אנחנו צריכים שחקנים כמו סולומון. נקווה שנצליח להחתים אותו לפני שמישהי אחרת תעשה זאת, אבל ברור שבתור מועדון, אנחנו צריכים לגרום לו להרגיש הכי אהוב והכי רצוי שיכול להיות, ולקוות שזה יגרום לו להשתכנע. זה יהיה תלוי מאוד באיך נסיים את העונה, וכמה רציניים נהיה לגבי ההתקדמות שלנו כמועדון".

מנור סולומון שחקן פולהאם חוגג שער. GLYN KIRK/AFP, GettyImages
פולהאם תצא מגדרה כדי לנסות לשכנע אותו להישאר? סולומון/GettyImages, GLYN KIRK/AFP

גולדמן המשיך: "העונה הבאה? המיקום הסופי של פולהאם בטבלה יהיה מכריע. שחקן כמו מנור ירצה לשחק במסגרת אירופית. אנחנו חייבים לשחק באירופה כדי לשכנע אותו לחתום. זה יוסיף הרבה לחץ על המועדון, אבל זה דבר טוב, כי זה שחקן שיכול לקחת אותך קדימה. פולהאם צריכה להוכיח לו שיש פרוייקט גדול שמתוכנן פה, ושהוא יהיה חלק עצום ממנו. זה מה שהם יצטרכו למכור לו. מועדונים כמו ארסנל וטוטנהאם יהיו בעקבותיו, ואנחנו נצטרך להציע לו משהו אחר. אצלנו הוא יוכל לשחק בכל שבוע, אצלנו הוא יהיה שחקן מרכזי. אצלנו הקבוצה תהיה תלויה בו. אולי זה מה שישפיע עליו. אבל נהיה חייבים להיות באירופה.

"נהיה חייבים לתת לו כמה הבטחות. שחקן כמו מנור סולומון יהיה מבוקש מאוד בשוק, המועדון יהיה חייב לתת לו את התחושה שאם הוא נשאר, זה לא רק בתור שחקן, אלא גם בתור כוכב. נצטרך לשלם לו הרבה מאוד כסף. הוא יכול להיות מסוג השחקנים ששווים 100 מיליון ליש"ט. הוא רק התחיל לגרד את הפוטנציאל שלו. ראיתי את ההשוואה לאדן הזאר ולאריאן רובן, ואני מאמין שזה נכון. הוא מסוגל להגיע לרמה הזאת, יש לו את הכישרון הזה. פולהאם צריכה לעשות הכל כדי לשכנע אותו להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully